کد خبر: ۱۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 06 May 2018
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حس مالکیت معنوی کالاهای ایرانی با هدف ترویج فرهنگ حمایت از تولید داخلی در میان اقشار مختلف مردم کشور نهادینه شود.
 بانكداري ايراني  ـ معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید حس مالکیت معنوی کالاهای ایرانی با هدف ترویج فرهنگ حمایت از تولید داخلی در میان اقشار مختلف مردم کشور نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، محمدامین سازگارنژاد امروز یکشنبه در بیست و نهمین جشنواره 'امتنان از کارگران گروه های کار و واحدهای نمونه آذربایجان شرقی' در تبریز با بیان اینکه کشور ما روزهای سختی را سپری می کند، افزود: فرهنگ‌ فاخر و بزرگ آذربایجان، ثروت بی مانند و بی بدیل برای ایستادگی در مقابل دشمنان سرسخت کشور است.
وی اظهار کرد: زمانی که تاریخ را ورق می زنیم، در هر حوزه از جمله ادب، هنر، فلسفه و اقتصاد، آذربایجان همواره فرهنگ تضمین کیفیت و تعهد کاری به مصرف کنندگان است. 
سازگارنژاد با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان همواره نقش خود را در هر زمینه ای به زیبایی، بزرگی و عظمت ایفا کرده اند، گفت: هر کجا کالا و خدماتی با نام آذربایجان است، مردم اطمینان زیادی به آن دارند.
وی با اشاره به تاریخ پرافتخار آذربایجان در دوران های مختلف، اظهار کرد: مشروطیت در تاریخ آذربایجان رویداد عظیمی بود و زمانی رخ داد که 30 کشور جهان از جمله هند، الجزایر و مصر هنوز مستقل نبودند و هر چند مشروطیت را استبداد بلعید و مشروطه و آزادی خواهان سرکوب شدند، اما نهال مشروطیت خواهی همواره رویش داشت.
سازگارنژاد ادامه داد: از همه انسان های بزرگ که در عرصه کار کشور تلاش می کنند و با مشکلات معیشتی و زندگی مواجه هستند، اما سرافرازانه ایستاده و کار می کنند، قدردانی می کنم.
به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان ‌شرقی نیز در این جشنواره، گفت: سهم یک ساله آذربایجان شرقی برای اشتغال فراگیر، نوسازی و ایجاد واحدهای تولیدی و رونق تولید و اشتغال روستایی سه هزار و 500 میلیارد تومان است.
احد حسینی افزود: این در حالی است که در دولت های قبلی طی هشت سال برای آذربایجان شرقی تنها یکهزار و 600 میلیارد تومان اعتبار در این حوزه ها اختصاص داده بودند.
وی با بیان اینکه سالانه 18 هزار پرونده کارگری توسط اداره کل کار آذربایجان شرقی رسیدگی می شود، گفت: سالانه همچنین 20 هزار بازرسی دوره ای از واحدهای تولیدی جهت نظارت بر حسن انجام کار نیز انجام می شود. 
وی ادامه داد: اکنون در آذربایجان شرقی حدود پنج هزار تعاونی با اشتغال مستقیم فعال هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: