کد خبر: ۱۳۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 25 April 2018
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: این نهاد امسال 8 طرح کلان در قالب اعتلای بسیج و با هدف خدمت رسانی به مردم و انقلاب در سطح کشور اجرا می کند.
بانكداري ايراني  ـ رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: این نهاد امسال 8 طرح کلان در قالب اعتلای بسیج و با هدف خدمت رسانی به مردم و انقلاب در سطح کشور اجرا می کند.

سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح قرارگاه تحول محلات در شهرستان بندرعباس در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح ها شامل قرارگاه تحول فرهنگی محلات، کیفیت بخشی به حلقه صالحین، گشت های محله محور، ایجاد صندوق های قرض الحسنه بسیجیان، مقابله با آسیب های اجتماعی، طرح سازندگی و محرومیت زدایی، طرح سلامت و اعزام گروه های جهادی به روستاها و مناطق محروم است.
وی بیان داشت: مهم ترین اولویت سپاه و بسیج پرداختن به آسیب های اجتماعی در کشور است و طرح های یاد شده نیز بیشتر با هدف حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی در مناطق آسیب پذیر و محروم به همت نیروهای بسیجی و مشارکت مردم اجرا می شود. 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور یاد آورشد: اولویت طرح های اعتلای بسیج بر اساس مطالبه های رهبر فرزانه انقلاب، نیاز کشور و خدمت رسانی به مردم و انقلاب صورت می گیرد.
غیب پرور تاکید کرد: بسیج باید به کارهای اثربخش روی آورده و همیشه در متن جامعه باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: