کد خبر: ۱۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 22 April 2018
با تاکید بر آمار اسفند ماه شاپرک اعلام شد:
بانكداري ايراني ـشركت "به پرداخت ملت" با سهم 20/21 درصدي از تعداد تراكنش ها و سهم 23/25درصدي از مبلغ تراکنش و در استمرار وضعيت گذشته خود، همچنان بيشترين سهم صنعت پرداخت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داده و در جايگاه نخست بازار قرار گرفته است.
بانكداري ايراني  ـشركت "به پرداخت ملت" با سهم 20/21 درصدي از تعداد تراكنش ها و سهم 23/25درصدي از مبلغ تراکنش و در استمرار وضعيت گذشته خود، همچنان بيشترين سهم صنعت پرداخت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داده و در جايگاه نخست  بازار قرار گرفته است.

به گزارش بانكداري ايراني  ، با تاکید و بررسی آمار منتشر شده شاپرک از عملکرد شرکت های صنعت پرداخت الکترونیک کشور در اسفند ماه سال 1396، می توان اعلام کرد به پرداخت ملت با پوشش 16/23درصد از بازار تراكنش هاي كارتخوان فروشگاهي، بالاترين سهم را به خود اختصاص داده و همچنان با پوشش 79/25 درصدي از مبالغ بازار كارتخوان فروشگاهي، بالاترين سهم را در اختيار خود دارد.

قابل ذکر است در اسفند ماه سال گذشته به پرداخت ملت، همچنان با پوشش22/23 درصد از بازار تعداد تراكنش هاي خريد، بالاترين سهم را به خود اختصاص داده است.

در اسفند سال 96  به پرداخت ملت همانند  بهمن ماه  همچنان با پوشش 35/26 درصد از بازار تراكنش هاي خريد، به عنوان بالاترين دارنده سهم مبلغي تراكنش هاي مذكور قلمداد  شده و بالاترين افزايش را در ارزش ريالي تراكنشهاي خريد به دست آورد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: