کد خبر: ۱۲۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - 03 March 2018
شرکت بیمه آرمان در هفدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برای دومین سال متوالی مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌‌کنندگان شد.
شرکت بیمه آرمان در هفدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، برای دومین سال متوالی مفتخر به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌‌کنندگان شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان براساس ارزیابی شاخص‌های مختلف، بیمه آرمان را در سال‌جاری شایسته دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دانست و علیرضا بیانیان مدیرعامل این شرکت، این جایزه را دریافت کرد.

براساس این گزارش، رعایت حقوق مشتری، تکریم ارباب رجوع، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش سطح ایمنی و اطمینان مصرف‌کنندگان از فاکتورهای اعطای گواهینامه و تندیس ملی است که پس از ارزیابی‌های انجام شده، بیمه آرمان در بخش خدمات بیمه در سال‌جاری شایسته دریافت گواهینامه اعلام شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: