کد خبر: ۱۲۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 06 February 2018
4 شرکت بورسی نفت بهران، ایرکا پارت صنعت،بیمه دانا و سرمایه گذاری صنعت بیمه، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده برای افزایش سرمایه و هیات مدیره را اعلام کردند.
4 شرکت بورسی نفت بهران، ایرکا پارت صنعت،بیمه دانا و سرمایه گذاری صنعت بیمه، زمان برگزاری مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده برای افزایش سرمایه و هیات مدیره را اعلام کردند.

 3 شرکت بورسی نفت بهران، ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) و بیمه دانا جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کردند.

در این بین،سهامداران شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه نیز برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده روانه می شوند.

"شبهرن" مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه گذاری انجام شده،سرمایه را به 260 میلیارد تومان برساند.بنیاد مستضعفان با 29.9 درصد و توسعه خدمات مدیریت اهداف با 15.7 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

"خکار" 44.7 میلیارد تومانی هم مجوز افزایش سرمایه 12 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را از محل جذاب سود انباشته به 50 میلیارد تومان برساند.تامین مالی 5.3 میلیارد تومانی "خکار" با 2 هدف اصلاح و افزایش مبلغ سرمایه در راستای ضوابط سازمان بورس و اصلاح ساختار مالی صورت می پذیرد.شرکت ایرکا پارت پویا با 12.8 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارد.

"دانا" نیز با سرمایه 102 میلیارد تومانی مجوز افزایش سرمایه 47 درصدی از محل آورده نقدی سهامداران را اخذ کرد تا سرمایه را به 150 میلیارد تومان برساند.تامین مالی بیمه دانا با هدف ارائه به مجمع فوق العاده اعمال می شود. در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی،سرمایه گذاری صبا تامین با 19.3 درصد و صندوق بازنشستگی کشوری با 6.6درصد سهم حضور دارند.

نفت بهران(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز پنج شنبه 26 بهمن درمحل دفترمرکزی شرکت

ایرکا پارت صنعت(مجمع فوق العاده): ساعت 16 روز یکشنبه 29 بهمن در هتل آپارتمان ونوس واقع در خیابان سهروردی شمالی

بيمه دانا(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز یکشنبه 29 بهمن درمحل شرکت

سرمایه گذاری صنعت بیمه(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز پنج شنبه 26 بهمن در بیمه مرکزی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: