کد خبر: ۱۲۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۶ - 14 January 2018
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت:در سال جاری، اعتباری افزون بر ۸۴۰ میلیارد تومان برای آب رسانی به روستاهای کشور اختصاص یافته است.

 بانكداري ايراني - معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت:در سال جاری، اعتباری افزون بر ۸۴۰ میلیارد تومان برای آب رسانی به روستاهای کشور اختصاص یافته است.

به گزارش وزارت نیرو، علی اصغر قانع، با اشاره به اختصاص بیش از ۱۵ درصد از اعتبارات صندوق توسعه ملی به پروژه های آب رسانی روستایی خوزستان در سال ۹۶ اظهار کرد: در سال جاری اعتباری افزون بر ۸۴۰ میلیارد تومان برای آب رسانی به روستاهای کشور اختصاص یافته که از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به پروژه های آب رسانی روستایی خوزستان تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح غدیر نیز تحولی در آب رسانی به شهرها و روستاهای استان خوزستان ایجاد خواهد کرد، گفت: در این طرح نیز اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب شده تا تعداد قابل توجهی از روستاهای استان خوزستان، از نعمت آب شرب تولید شده در این طرح برخودار شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۱۸۷ روستای فاقد آب شرب در استان خوزستان باید در اولویت قرار گیرند، بیان کرد: جذابیت کار، بدون تردید در تامین آب شرب روستاهایی است که فاقد آب بوده اند و تا کنون روستایی‌ها با سختی و یا از طریق تانکر سیار آب مورد نیاز خود را تامین می کرده اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی کشور برای بودجه ریزی شرایط سخت و تحت فشاری است، گفت: مسئولان استان خوزستان باید همه تلاش و توان خود را برای ثمربخشی بیشتر پروژه ها و تاثیر در زندگی و رضایتمندی مردم به کار گیرند.

به گزارش مهر تا کنون ۲۶ مجتمع آب رسانی روستایی و ۲۲ پروژه تک روستایی در استان خوزستان از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار شده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: