کد خبر: ۱۲۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - 18 December 2017
چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با حضور اسماعیل دلفراز مدیرعامل و مهدی مهدوی، معاونت طرح و توسعه بیمه سرمد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با حضور اسماعیل دلفراز مدیرعامل و مهدی مهدوی، معاونت طرح و توسعه بیمه سرمد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 بنابر اعلام بیمه سرمد، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)، ضمن تجلیل از مدیران حامی برگزاری این جشنواره به ویژه مدیرعامل بیمه سرمد به عنوان بزرگ‌ترین حامی جشنواره، جوایز برگزیدگان بخش رقابتی این رویداد موسیقایی توسط مدیرعامل این شرکت به برگزیدگان اهدا شد.

 ۶۵ اجرا متشکل از ۱۷۲ هنرآموز در دو سطح به عنوان برگزیده نهایی جشنواره، توسط هیات داوران انتخاب شدند.

در چهارمین دوره جشنواره نوای خرّم، یک هزار و ۱۵۰ هنرمند کودک و نوجوان در قالب ۵۱۸ اجرا از ۲۵ استان و ۶۴ شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرند که در سه مرحله بازبینی تصاویر آثار رسیده، ۲۱۲ اجرا به مرحله رقابتی راه یافتند که در حضور داوران جشنواره در طی روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای آثار خود پرداختند.

هم‌نوازی میلاد کیایی نوازنده سنتور و بابک شهرکی نوازنده ویولن، تک‌نوازی تار بارمان رسولی‌نژاد، اجرای گروه موسیقی «سورنا» شیراز و هم‌نوازی بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن بخش‌های مختلف مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) را تشکیل داد. همچنین معرفی گروه‌های برگزیده بخش‌های «تک‌نوازی»، «تک‌خوانی»، «اجراهای دو و سه نفره» و «اجراهای گروهی»، بخش‌های دیگر این مراسم را به خود اختصاص دادند که به تفکیک برنامه ارائه شده در مراسم اختتامیه جوایز خود را از هنرمندان پیشکسوت در برنامه دریافت کردند.

فضل‌الله توکل، لوریس چکناوریان، محمد سریر، زیدالله طلوعی، داود گنجه‌ای، رضا خرم، علی مرادخانی، سید مجتبی حسینی، فرزاد طالبی، عباس عظیمی، علی جهاندار، بهرام جمالی، بیژن بیژنی، پری ملکی، وارطان ساهاکیان، هوشنگ توکلی، عزت‌الله مهرآوران، سامان احتشامی، مسعود جاهد، جلیل فرجاد، پیروز ارجمند، مزدا انصاری، قاسم رفعتی و فاضل جمشیدی از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: