کد خبر: ۱۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - 27 October 2017
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش از کاهش نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران- کیش خبر داد و گفت: ۴۰ درصد صندلی‌های پروازی کیش‌ایر از چارترکنندگان پس گرفته می‌شود.

بانكداري ايراني - مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش از کاهش نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران- کیش خبر داد و گفت: ۴۰ درصد صندلی‌های پروازی کیش‌ایر از چارترکنندگان پس گرفته می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمدتقی جدیدی اظهار کرد:‌ در راستای رونق بیشتر گردشگری کیش با دستور مدیرعامل منطقه آزاد کیش قیمت پروازهای رفت‌ و برگشت تهران – کیش از 530 هزار تومان به 451 هزار تومان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه 40 درصد از صندلی های این ایرلاین تا پایان هفته آینده، در راستای تثبیت قیمت ها و افزایش عرضه بلیت، از چارتر کنندگان پس گرفته می شود افزود: کاهش نرخ بلیت در این مسیر که پر ترددترین مسیر هواپیمایی جزیره کیش است، با هدف رونق کیش و ارایه تسهیلات سفر برای گردشگران به این منطقه با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش انجام شده است.

وی با اعلام این‌که کاهش نرخ بلیت از 13 آبان‌ماه (روز دانش‌آموز) اعمال شده و تا پایان سال تغییر نمی‌کند، تصریح کرد:‌نرخ اعلام شده در ایام پیک نیز بدون تغییر خواهد بود تا با ایجاد رقابت بین ایرلاین ها از افزایش قیمت پروازها جلوگیری شود، ضمن اینکه این کاهش نرخ تاثیری در کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی نخواهد داشت.

مدیرعامل کیش‌ایر همچنین  گفت: شهروندان جزیره کیش که کارت کیشوندی دارند،  می‌توانند 72 ساعت قبل از زمان پرواز با مراجعه به دفاتر هواپیمایی کیش نسبت به خرید بلیت پرواز رفت و برگشت کیش-تهران با نرخ 418 هزار تومان اقدام کنند.

کیش‌ایر دارای 14 فروند هواپیما شامل دو فروند ایرباس 321، دو فروند ایرباس320، هفت فروند هواپیمای MD و سه فروند هواپیمای فوکر 100 است.
برچسب ها: هواپیمایی کیش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: