کد خبر: ۱۱۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - 21 October 2017
بانكداري ايراني -بیمه ملت در شش ماه گذشته در فروش بیمه عمر و زندگی رشد قابل توجهی داشته و از معدود شرکت هایی است که بیمه عمر و زندگی آن ، فروشی بالاتر از بیمه های دیگر مانند درمان داشته و این خود موفقیت بزرگی به شمار می رود .
 بانكداري ايراني -بیمه ملت در شش ماه گذشته در فروش  بیمه عمر و زندگی رشد قابل توجهی داشته و از معدود شرکت هایی  است که بیمه عمر و زندگی آن ، فروشی بالاتر از بیمه های دیگر  مانند درمان داشته  و این خود موفقیت بزرگی به شمار می رود ، علاوه بر این ، شرکت در بیمه سپرده  زندگی نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. 

به گزارش  بانكداري ايراني ،  همچنین در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال 96 بیمه ملت در بیمه سپرده زندگی  رشد 100 درصدی را تجربه کرده و میزان فروش آن را به مبلغ 400  میلیارد ریال رسیده است .  در واقع  در شش ماه گذشته 13 درصد از کل عملیات بیمه ملت را بیمه عمر و زندگی تشکیل داده است .

 در مجموع در شش ماه گذشته بیمه ملت 3هزار و 83 میلیارد حق بیمه تولید کرده است که رشدی چشم گیری داشته است ام در مقابل  خسارت پرداختی با کاهش حدود 130 میلیاردی به مبلغ  970 میلیارد ریال رسیده  و کاهش چشم گیری را در پرداخت خسارت تجربه کرده است  این در حالی است که طبق صورتهای شش ماهه سال 95 این شرکت بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد ریال طی شش ماه پرداخت کرده است . 

رشد بیمه سپرده زندگی در بیمه ملت توانست انرژی  تازه ای را در بخش بازاریابی شرکت تزریق کند. بنابه گفته معاون فنی بیمه های زندگی بیمه ملت تقویت شبکه فروش ، آموزش  و  همچنین اطلاع رسانی گسترده از جمله عوامل رشد شرکت در بخش های مختلف بوده است .

 بیمه سپرده زندگی بیمه ملت که از محصولات انحصاری شرکت بیمه ملت است مهمترین مزیت آن پرداخت حق بیمه با هر مبلغ و در هر مکان است که بعضا دیگر شرکت ها در این زمنیه با محدودیتهایی روبرو هستند . 


گفتنی است که سهام شرکت بیمه ملت در تابلوی فرعی بورس اوراق بهادار دادو ستد شده و این شرکت دارای 2هزار و 850 میلیارد ریال سرمایه و 2میلیارد و 850 میلیون  سهام می باشد که 6 درصد آن شناور بوده و  مباقی در اختیار سهامداران اصلی شرکت  است .

 سهامداران اصلی شرکت نیز گروه بهمن ، صندوق بازنشستگی کشوری ، صبا تامین ، شرکت افق نیلی خلیج فارس  ، شرکت گروه انرژی مهستان ، سرمایه گذاری سپه ، شرکت واسپاری آتیه صبا و شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان هستند

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: