کد خبر: ۱۱۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - 14 October 2017
شرکت پشتیبانی امور دام به صورت شبانه روزی آماده خریداری مرغ مازاد مرغداران است تا تولیدکنندگان بیش از پیش متحمل ضرر و زیان نشوند.
یک مقام مسوول گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به صورت شبانه روزی آماده خریداری مرغ مازاد مرغداران است تا تولیدکنندگان بیش از پیش متحمل ضرر و زیان نشوند.

علیرضا ولی مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که قیمت گوشت قرمز در قصابی ها همچنان بالا است، اظهار کرد: با وجود واردات و ذخایر مناسب با نوسان قیمت گوشت در داخل روبرو هستیم که در جلسه ستاد تنظیم بازار تصمیم کلی در این زمینه اخذ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد گوشت وارداتی از استرالیا است، افزود: روزانه 60 تا 70 تن گوشت، جهت تنظیم بازار از کشورهای آسیای میانه و استرالیا وارد می شود.

ولی نرخ هر کیلو گوشت استرالیا را 33 هزار تومان، آسیای میانه(قرقیزستان،ارمنستان، قزاقستان، گرجستان) 32 هزار تومان و ران خالص پاک شده بسته بندی را 43 هزار تومان اعلام کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: روزانه 10 تا 20 هزارتن گوشت منجمد با نرخ 22 هزار تومان در سطح کشور عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در بخش دیگر سخنان خود از آغاز خرید مازاد مرغ از مرغداران خبر داد و گفت: با توجه به کاهش شدید قیمت مرغ، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید روزانه 600 تن مرغ از مرغداران کرده است.

ولی نرخ خرید هر کیلو مرغ خط یک ( مرغ در کشتارگاه به صورت دستی پاک شده) را 6 هزار و 600 تومان، و خط دو ( مرغ پاک شده مکانیزه) 6 هزار و 950 تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه محدودیتی در خرید مرغ مازاد مرغداران وجود ندارد، تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام به صورت شبانه روزی آماده خریداری مرغ مازاد مرغداران است تا تولیدکنندگان بیش از پیش متحمل ضرر و زیان نشوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: