کد خبر: ۱۱۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - 05 October 2017
وزیر جهاد کشاورزی ایران که به پاریس سفر کرده است، در دیدارهمتای فرانسوی خود راه های افزایش همکاری دو کشور در زمینه کشاورزی و دامپروری را بررسی کرد.
 بانكداري ايراني- وزیر جهاد کشاورزی ایران که به پاریس سفر کرده است، در دیدارهمتای فرانسوی خود راه های افزایش همکاری دو کشور در زمینه کشاورزی و دامپروری را بررسی کرد.

به گزارش بانكداري ايراني  وزارت جهادکشاورزی، «محمود حجتی» در دیدار «استفان تراور» در زمینه تبادل فناوری های جدید در حوزه کشاورزی و انجام تحقیقات به ویژه در بخش های گیاهان دارویی و اصلاح بذر و نباتات گفت و گو کرد.

سرمایه گذاری فرانسه در بخش های مختلف کشاورزی و دامپروری ایران به ویژه آبزی پروری و صنایع تبدیلی و لبنی از دیگر محورهای گفت و گوی وزیران کشاورزی ایران و فرانسه بود.
حجتی که در راس هیاتی از مسئولان و دست اندرکاران بخش کشاورزی ایران به فرانسه سفر کرده، قصد دارد در نمایشگاه بین المللی دام که ایران میهمان ویژه امسال این نمایشگاه است، شرکت کند.

در حاشیه این سفر قرار است چند توافقنامه همکاری در حوزه های کشاورزی و دامپروری با فرانسه به امضا برسد.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی دام فرانسه که از بزرگترین رویدادهای صنعت دامپروری در جهان به شمار می رود، از چهارم تا ششم اکتبر (12 تا 14 مهر) در شهر کلر مون فران فرانسه برپاست و بالغ بر 1400 شرکت فعال در حوزه دام از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: