کد خبر: ۱۱۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - 27 September 2017
همزمان با ششم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور مدیران و کارکنان مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازجمله پست بانک ایران تحت عنوان "همایش عاشورائیان" درمحل حسینیه پیامبراعظم(ص)" برگزار شد.
 بانكداري ايراني - همزمان با ششم محرم‌الحرام و در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم سوگواری و عزاداری حضرت امام‌حسین(ع) و یاران با وفایش با حضور مدیران و کارکنان مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ازجمله پست بانک ایران تحت عنوان "همایش عاشورائیان" درمحل حسینیه پیامبراعظم(ص)" برگزار شد.

به گزارش بانكداري ايراني به نقل روابط عمومی پست بانک: در این مراسم حسن هوشیار مداح اهل بیت علیهم السلام به همراه محبان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) درمحوطه ساختمان اصلی وزارتخانه درقالب دسته عزاداری اقدام به سینه زنی و مداحی نموده و سپس درحسینیه پیامبراعظم(ص) حضور یافته و با مرثیه‌سرائی بکار خود پایان دادند. 

گفتنی است: به مناسبت دهه اول محرم مراسم عزاداری و قرائت زیارت پرفیض عاشورا در تمامی نمازخانه های واحدهای ستادی و مدیریت های شعب این بانک در سراسر کشور برگزار می گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: