کد خبر: ۱۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - 11 September 2017
بانكداري ايراني -کارگزاری پارسیان با توجه به اهمیت میزان وقت مشتریان و مشکلات رفت و آمد ، از طریق راه اندازی سامانه ثبت نام غیر حضوری، اقدام به حذف مراجعه فیزیکی مشتری به شعب کرده است.
 بانكداري ايراني -کارگزاری بانک پارسیان اعلام کرد خدمات رایگان و غیرحضوری به سهامداران بورس ایران می دهد.

 به گزارش بانكداري ايراني ،کارگزاری پارسیان با توجه به اهمیت میزان وقت مشتریان و مشکلات رفت و آمد ، از طریق راه اندازی سامانه ثبت نام غیر حضوری، اقدام به حذف مراجعه فیزیکی مشتری به شعب کرده است.

در این سامانه امکان انتخاب کلیه خدمات کارگزاری در بورس اوراق بهادار از جمله دریافت کد بورسی، افتتاح حساب معاملات آنلاین، معاملات کال سنتر و معاملات اینترنتی (آفلاین) بصورت غیر حضوری وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات لازم و انتخاب نوع خدمات مورد نظر اقدام به ثبت نام کنند.

کارشناسان این کارگزاری در سریعترین زمان و البته با هماهنگی مشتری در مکان مورد نظر حاضر شده و فرآیند لازم جهت احراز هویت و امضا فرم های مربوطه را انجام خواهند داد.

ضمناً این سامانه در حال حاضر برای شهر تهران فعال بوده و هزینه ای بابت آن از مشتری دریافت نمی شود. بر همین اساس علاقمندان به استفاده از این خدمات ، از طریق register.parsianbroker.com در چند دقیقه ثبت نام کنند. همچنین کارشناسان کارگزاری بانک پارسیان از طریق تلفن 87148 داخلی 118  ، پاسخگوی سوالات در خصوص این سامانه هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: