کد خبر: ۱۰۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 06 August 2017
مدیرعامل بانک پارسیان با اعلام زمان تقریبی ارائه صورت های مالی و برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم ، درباره بازگشایی نماد و شائبه ورشکستگی توضیح داد.
مدیرعامل بانک پارسیان با اعلام زمان تقریبی ارائه صورت های مالی و برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم ، درباره بازگشایی نماد و شائبه ورشکستگی توضیح داد.

کوروش پرویزیان  درحاشیه افتتاحیه نخستین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری انجام شد ، درخصوص وضعیت بازگشایی نماد بانک پارسیان که از 13 آبان سال گذشته تاکنون بسته مانده و زمان مجمع آن بعد از به حد نصاب نرسیدن مجمع 31 تیر مشخص نشده گفت: درحالی زمان زیادی از پیشنهاد افزایش سرمایه 117 درصدی ( از 2.3 به به 5 هزار میلیارد تومان) و اخذ مجوز بانک مرکزی می گذرد که هنوز سازمان بورس با این پیشنهاد موافقت نکرده است.

وی با اشاره به اینکه صورت های مالی را به تدریج آماده شده اما زمان تحویل به مقطع بعدی ارائه آن بر می خورد افزود: متاسفانه با رسیدن به فصل مجامع سالانه، به دلیل مشکلات نظارتی که برای اکثر بانک ها پیش آمد، مجامع برگزار نشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بازگشایی نماد "وپارس" منوط به ارائه صورت های مالی تایید شده حسابرس است ادامه داد: با حل و فصل این مسئله حداکثر تا مهرماه مجمع این بانک برگزار می شود.

پرویزیان با بیان اینکه به هرحال بازگشایی نماد به نظرات مدیران ارشد سازمان بورس بستگی دارد، اظهار امیدواری کرد این مساعدت با سایر بانک های حاضر در بورس نیز انجام پذیرد تا سهامداران و بانک ها توانایی اقدام نسبت به نقدشوندگی سهام را داشته باشند.

وی در پاسخ به این نکته که طولانی شدن توقف نماد از آبان سال گذشته تاکنون، شائبه ورشکستگی بانک پارسیان را نزد برخی ایجاد کرده به بورس پرس، گفت: پارسیان محکم تر از این حرف هاست که ورشکسته شود.

پرویزیان همچنین درخصوص وضعیت عملکرد سال گذشته و 3 ماه نخست سال افزود: اگر صورت های مالی 12 ماهه سال گذشته به تایید حسابرس برسد، طی دو هفته آینده در کدال منتشر خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: