کد خبر: ۱۰۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 03 August 2017
مدیرعامل همراه اول در مراسم رونمایی از اپلیکشین ورزش اول با اشاره به اینکه هفته آینده همراه اول ۲۳ ساله می شود،گفت: این اپراتور در ۵ سال اخیر۱۰۳۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی و توسعه شبکه سرمایه گذاری کرده است.
مدیرعامل همراه اول در مراسم رونمایی از اپلیکشین ورزش اول با اشاره به اینکه هفته آینده همراه اول ۲۳ ساله می شود،گفت: این اپراتور در ۵ سال اخیر۱۰۳۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی و توسعه شبکه سرمایه گذاری کرده است.

مراسم رونمایی از  اپلیکیشن ورزش اول با حضور مدیرعامل همراه اول چهره های فوتبالی ازجمله علی کریمی، حمید استیلی، افشین پیروانی، مهدی رحمتی، ادموند بزیک، مجتبی جباری و عادل فردوسی پور در هتل همای تهران برگزار شد.

این اپلیکیشن قابلیت نمایش زنده مسابقات فوتبال ایران و لیگ های معتبر دنیا، آخرین مسابقات ورزشی با امکان دسته بندی های مورد علاقه، عکس روی جلد صفحه روزنامه های داخلی و خارجی، مشاهده ویدئوهای آموزشی مرتبط با هر دسته بندی برای اعضا، فوتبالیست شو، صفحه تیم ها با اطلاعات دقیق وضعیت آنها و... را دارد.

وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه همراه اول به عنوان سرمایه ملی طی ۵ سال گذشته توانسته در راستای مسؤولیت اجتماعی خود برای قشر جوان و فوتبال دوست انجام وظیفه کند، گفت: ‌از سال ۲۰۱۲ تاکنون این اپراتور توانسته با ایجاد باشگاه هواداران، بین مردم و فدراسیون فوتبال ارتباط خوبی برقرار کند و از سخت ترین حضور در جام جهانی های گذشته، به سهل ترین حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال به همراه یکی از گران ترین مربیان فوتبال دنیا دست یابد.

وی ادامه داد: از طریق همراه اول تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال کمک شده و این کمک ها توانسته مشکلات فدراسیون را حل کند. این اپراتور علاوه بر فوتبال، حامی فدراسیون های والیبال، شطرنج و تیم های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز نیز، است.

صدوقی با اشاره به اینکه هفته آینده همراه اول ۲۳ ساله می شود، گفت: امروز جایگاه همراه اول و سهم بازار این اپراتور در دنیا متمایز است. سهم بازار همراه اول ۶۰ درصد است که در مقایسه با اپراتورهای اول کشورهای دیگر جایگاه ویژه ای دارد. این اپراتور در ۵ سال اخیر ۱۰۳۰۰ میلیارد تومان در زمینه نوسازی و توسعه شبکه سرمایه گذاری کرده و امروز با ۲۳ سال سابقه، با میانگین سن ۲ سال تجهیزات شبکه، جوان ترین اپراتور کشور است.

وی با اشاره به طرح ترابرد پذیری تلفن همراه، گفت: همراه اول تنها برنده طرح ترابرد پذیری است، در حالی که اپراتورهای دوم و سوم تراز منفی دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: