کد خبر: ۱۰۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 31 July 2017
مدیرعامل شرکت در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: جمع‌اوری اطلاعات براساس فن‌اوری، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات، ارایه خدمات به‌صورت غیرحضوری، تسهیل در فرایندها، چابک‌سازی و مشتری‌مداری زمینه‌های تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان را فراهم می‌کند.
با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین بسترهای تسهیل‌ در حوزه بیمه‌گری میسر می‌شود. 

به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در جلسه هم‌اندیشی با کارکنان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: جمع‌اوری اطلاعات براساس فن‌اوری، تجزیه و تحلیل درست اطلاعات، ارایه خدمات به‌صورت غیرحضوری، تسهیل در فرایندها، چابک‌سازی و مشتری‌مداری زمینه‌های تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان را فراهم می‌کند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی فرهنگ‌سازمانی را عامل تعالی شرکت دانست و گفت:  فرهنگ‌ سازمانی متاثر از ارزش‌ها، گفتمان، اخلاق و خط‌مشی موجود در هر شرکت است که با رعایت آن بسترهای تعالی شرکت فراهم خواهد شد.

وی افزود: نواوری، فرهنگ مخاطره‌پذیری، جهت‌دهی و جهت‌گیری سازمانی، یکپارچگی و وحدت، روابط مدیریت با کارکنان، کنترل و نظارت به‌ویژه خودکنترلی، هویت‌بخشی، پرداخت‌های سازمانی، تحمل تعارضات و الگوی ارتباطی و تعاملی از عوامل اثرگذار در فرهنگ‌ سازمانی است.

مدیرعامل بیمه‌کوثر خاطرنشان‌کرد: شایسته است کارکنان با تبعیت از فرهنگ غنی شرکت، توجه جدی به توسعه فردی اعم از تجربه‌اندوزی، آموزش و غیره، افزایش قدرت تجزیه و تحلیل، اجتناب از شایعه و نترسیدن از اتفاق‌ها و مشکلات، تقدم منافع شرکت بر منافع شخصی و تبدیل کردن فکر به عمل در زمانی کوتاه در راستای پیشرفت شرکت و افزایش رضایت‌مندی ذی‌نفعان گام بردارند.   
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: