کد خبر: ۱۰۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۶ - 04 July 2017
بانكداري ايراني -شركت آسان پرداخت پرشين ليست قراردهاي سال 96 خود را منتشر و اعلام كرد كه بيش از 36 هزار ميليارد ريال قرارداد طي سه ماه نخست سال منعقد كرده است .
  بانكداري ايراني -شركت آسان پرداخت پرشين ليست قراردهاي سال 96 خود را منتشر و اعلام كرد كه  بيش از 36 هزار ميليارد ريال  قرارداد طي سه ماه نخست سال منعقد كرده است . 

به گزارش   بانكداري ايراني  ، شركت آسان پرداخت كه در نماد آن  تحت عنوان «آپ» در بورس  دادوستد مي شود، پشتيباني دستگاه‌هاي پوز بانكي  و شاپرك را به عهده دارد .  اين شركت از محل فروش پيش در سه ماهه ابتداي سال جاري بيش از 7هزار و 574 ميليارد ريال درآمد داشته كه مبلغ   2هزار و 270 ميليارد ريال  آن متعلق به خرداد ماه است. اين در حالي است در سال 95 از اين محل 26هزار و 389 ميليارد ريال درآمده داشته و اعلام كرده كه در سال 96 مي تواند از اين محل 64 هزار و 607 ميليارد ريال عايدي داشته باشد .  «آپ»  در سه  ماهه نخست سال بالغ بر 8هزار و 613 ميليارد ريال دآمد ساخته است. 
 

مشارکت خيرخواهانه 17 ميليارد توماني کاربران آپ 
 شركت آسان پرداخت يكي  از حمله شركت‌هايي است كه در كارهاي خداپسندانه مشاركت داشته و بر اساس مسوليت هاي اجتماعي بنگاه هاي اقتصادي  ، در روزهاي اخير و همزمان با ماه مبارک رمضان، در طرحي با عنوان «چند قدم تا روشنايي» با مشارکت چشمگير کاربران آپ، طرحي نو در افتاده و بيش از هزار زنداني آزاد شدند و به آغوش خانواده خود برگشتند. اما اين تازه آغاز کار است و طرح «چند قدم تا روشنايي» و کد آزاد سازي زندانيان طبق وعده آپ همچنان فعال مي ماند و اميد است که چراغ حرکت خير آزادي زندانيان همچنان روشن بماند.  اين طرح در برنامه ماه عسل و با مشارکت شرکت آسان پرداخت از اواسط ماه مبارک رمضان آغاز شد و کاربران آپ با شماره‌گيري کد 40*733* کمک­هاي مالي خود را براي آزادي زندانيان محکوم مالي اهدا کرده‌اند. کمک‌هاي مردمي جمع­آوري شده در طرح «چند قدم تا روشنايي» توسط مدير عامل، قائم مقام مدير عامل و اعضاي هيات مديره شرکت آسان پرداخت به نيابت از مردم خيرخواه ايران به آقاي جهانگير رئيس سازمان زندان‌ها اهدا شد که با احتساب آخرين چک تحويل شده، ميزان کل کمک‌هاي مردمي براي آزادي زندانيان به بيش از 17 ميليارد تومان رسيد. مشارکت خيرخواهانه مردم در طرح «چند قدم تا روشنايي» در حالي ماندگار شده است که توجه به سنت حسنه دستگيري از نيازمندان در ماه مهماني خدا همواره مورد توجه اقشار مختلف جامعه ايراني بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: