کد خبر: ۱۰۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶ - 02 July 2017
یک مخترع و ماشین ساز صنعتی گفت: نه تنها حمایتی از تولید کننده نمی‌شود، بلکه دائما چوب لای چرخ ما می‌گذارند.
یک مخترع و ماشین ساز صنعتی گفت: نه تنها حمایتی از تولید کننده نمی‌شود، بلکه دائما چوب لای چرخ ما می‌گذارند.


علی صنعت کار،مخترع و ماشین ساز صنعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:ما بعنوان سازنده قطعات کوچک صنعتی،فعالیت خود را در سال 83 شروع کردیم و درحال حاضر در زمینه ساخت خط تولید کارخانه های تایر سازی فعالیت کرده و در اندیشه ساخت تجهیزات دندانپزشکی در آینده نزدیک هستیم.

وی در ادامه افزود:ورود بی رویه محصولات چینی ،مشکلات زیادی را برایمان ایجاد کرده اما ما توانستیم با چینی ها در قیمت رقابت کنیم و حتی با کیفیت بالاتری محصولاتمان را به بازار عرضه کنیم.

صنعت کار تصریح کرد:با اینکه شرکت پرسود و فعالی هستیم اما ما هم از صدمات رکود صنعت در امان نبوده ایم و بسیاری از وصولی هایمان سخت تر شده است.

وی همچنین اضافه کرد:شرکت ما هم از جهت تامین بودجه ضعیف است و به دلیل کمبود منابع ،حتی نتوانسته ایم یک واحد تحقیق و توسعه راه اندازی کنیم.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به دلایل رکود در صنعت، تاکید کرد:یکی از اصلی ترین دلایل رکود را می تواند قاچاق بی رویه از مرزهای کشور دانست و اغلب اجناسی که بصورت غیرقانونی وارد کشور می شوند ،بی کیفیت هستند.

وی در ادامه یادآور شد:صنعتکاران ما قابلیت تولید جنس با کیفیت تر از اجناس چینی را دارند اما کسانی که در بازار کار می کنند فقط به فکر پر کردن جیب های خود و تامین منافعشان هستند.

صنعت کار اظهار داشت:نه تنها حمایتی از تولید کننده نمی شود بلکه دائما چوب لای چرخ ما می گذارند.

وی تصریح کرد:بابت پرداخت مالیات هیچ مشکلی ندارم اما عدالت در دریافت مالیات رعایت نمی شود و همچنین حمایت های مسئولان در زمینه فروش محصولات صنعتی بسیار ضعیف است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: