کد خبر: ۱۰۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 17 June 2017
سه زندانی برزیلی که از درد شدید شکم و حالت تهوع رنج می‌بردند، برای انجام عمل جراحی عجیبی به بیمارستان منتقل شدند. پزشک پس از عکسبرداری در کمال تعجب و حیرت، 19 تلفن همراه را در داخل شکم آنها مشاهده کرد، عجیب‌تر از گوشی‌ها، هدفون‌هایی بود که به همراه تلفن بلعیده شده بودند. اتفاقی غیر قابل باور، که دستگاه‌های هشدار دهنده فلز نیز، صحت وجود آنها را تایید می‌کرد.
سه زندانی برزیلی که از درد شدید شکم و حالت تهوع رنج می‌بردند، برای انجام عمل جراحی عجیبی به بیمارستان منتقل شدند. پزشک پس از عکسبرداری در کمال تعجب و حیرت، 19  تلفن همراه را در داخل شکم آنها مشاهده کرد، عجیب‌تر از گوشی‌ها، هدفون‌هایی بود که به همراه تلفن بلعیده شده بودند. اتفاقی غیر قابل باور، که دستگاه‌های هشدار دهنده فلز نیز، صحت وجود آنها را تایید می‌کرد.
 
جراحی انجام گرفت و 10 عدد گوشی به تنهایی از شکم یکی از سارقین بیرون آورده شد، 5 تلفن از شکم زندانی بعدی و مابقی تلفن‌ها در داخل شکم سارق سوم جا خوش کرده بود.  هر چند پلیس به مدل گوشی اشاره نکرده اما قاعدتا گوشی‌ها در ابعاد کوچک بوده اند. به گفته ماموران گوشی‌ها سالم و قابل استفاده است.
 
تلفنی که از داخل شکم سارق زنگ خورد  
 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: