کد خبر: ۱۰۴۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - 07 June 2017
معاون اعتبارات بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال گذشته 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف کشور پرداخت کرده است.

معاون اعتبارات بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک در سال گذشته 188 هزار میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف کشور پرداخت کرده است.
 

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، ایرج نیک اختر – معاون اعتبارات بانک – با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ارزش آفرینی روز افزون برای سازمان از طریق افزایش سودآوری در کنار ایفای مسئولیت های اجتماعی یکی از اصلی ترین اهداف بنگاه های اقتصادی چون بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می باشد. 

نیک اختر خاطر نشان کرد: با در نظر گرفتن تمامی عوامل محیطی و در راستای تحقق هر چه بهتر مأموریت اصلی بانک و حفظ منابع و منافع سپرده ‌گذاران، این بانک با تمام توان تلاش نموده تا سود پیش بینی شده را با رعایت موازین شرع مقدس و در چارچوب ضوابط و بخشنامه های بانک مرکزی، محقق نماید تا برای سهامداران، سپرده گذاران و سایر ذینفعان ارزش افزوده بیشتری حاصل شود.

معاون اعتبارات بانک، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در سال گذشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، با تمامی امکانات و استفاده از کارکنان جوان، متعهد و متخصص خود در بیش از 730 شعبه سراسر کشور با ارائه تسهیلات در سه سطح خرد، متوسط و کلان نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار، رفع نیازهای ضروری مشتریان و تثبیت مشاغل به ویژه کارگران زحمت‌کش در صنایع مهم اعم از صنعت و معدن، کشاورزی، ساختمان و مسکن و امور بازرگانی، داشته است.

وی ادامه داد: در تمامی بخش های فوق، مبلغ 188 هزار میلیارد ریال به تعداد 563 هزار و 113 فقره وام و تسهیلات پرداخت شده که از مبلغ مورد اشاره 5 هزار و 50 میلیارد ریال به تعداد 32 هزار و 954 فقره تسهیلات در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی با شرایط ویژه و حمایتی در عرصه‌های بومی اقتصاد مقاومتی مانند پرورش ماهی، تولید قارچ خوراکی، پرورش بوقلمون، شتر مرغ، اصلاح و احیا باغات، کاشت گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی ارائه شده است.

نیک اختر گفت: بانک مهر اقتصاد در سال 1396 براساس فرمایشات رهبر معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" را سرلوحه کار خود قرار داده و از روزهای ابتدایی سال  اقدام به اعطای تسهیلات نموده و موفق شده تا تاریخ 31/02/1396 مبلغ 17 هزار و 946 میلیارد ریال به تعداد 39 هزار 352 فقره، تسهیلات در این زمینه پرداخت کند.

وی در پایان با قدردانی از حسن اعتماد مشتریان بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: به یاری خداوند متعال در تلاشیم تا در ماه‌های آتی سرعت و دقت پرداخت تسهیلات بیش از پیش افزایش یابد تا بتوانیم به عنوان خدمتگزاری کوچک، گره گشای مشکلات مالی هموطنان عزیز باشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: