کد خبر: ۱۰۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 06 June 2017
بانكداري ايراني - بیمه آسیا برای سال 1396 پیش بینی کرده است که در این سال 33هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید می کند که نسبت به سال گذشته 20درصد رشد خواهد داشت.
 بانكداري ايراني - بیمه آسیا برای سال 1396 پیش بینی کرده است که در این سال 33هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید می کند که نسبت به سال گذشته 20درصد رشد خواهد داشت. 

به گزارش  بانكداري ايراني  ،  شرکت بیمه آسیا ، در فروردین ماه سال جاری توانست  در کمتر از 15 روز کاری بیش از 1هزار و 410میلیارد ریال توانست حق بیمه بفروشد. سهمیه بیمه درمان و شخص ثالث که از بیمه های اجباری نیز هستند در این دوره یک ماهه سهمی  8 و 47 درصدی داشته و به رقم های 108میلیارد ریال و 668 میلیارد ریال رسیده است. در مقابل سهم بیمه های زندگی در بین دیگر بیمه رشد معناداری داشه و با رقم 177 میلیارد ریالی 12 درصد از سهام حق بیمه شرت را در اختیار داشته است. 

گفتنی است که شرکت سهامی بیمه آسیا به عنوان مبتکر و طراح بیمه عمروپس‌انداز بعد از انقلاب اسلامی و اولین ارائه دهنده این بیمه‌نامه ، فعالیت خود در بیمه های عمر و پس انداز را از سال 1373 آغاز نموده و در حال حاضر رتبه اول فروش این بیمه‌نامه را با بیش از یک میلیون واحد فروش در میان سایر شرکتهای بیمه ، به خود اختصاص داده است.

 با عنایت به استقبال چشم‌گیر فروش این بیمه‌نامه در سطح کشور ، شرکت سهامی بیمه آسیا با هدف افزایش توان مالی بیمه‌گذاران و به منظور تسهیل و تنوع بخشی در ارائه خدمات ، با تکیه بر پشتوانه مالی توانمند و نیروی انسانی کارآمد، با بیش از نیم قرن سابقه درخشان فعالیت فنی، اقدام به طراحی بیمه‌نامه های جدید جامع عمروپس‌انداز و مهرآسیا و ... نموده است. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: