کد خبر: ۱۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 16 May 2017
انصراف قالیباف از حضور در انتخابات اوج جوانمردی و همراهی با جریان اصولگرایان بود و وی نشان داد که هر جا پای مصالح نظام و کشور در میان باشد جوانمردانه ایستاده است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس گفت: انصراف قالیباف از حضور در انتخابات اوج جوانمردی و همراهی با جریان اصولگرایان بود و وی نشان داد که هر جا پای مصالح نظام و کشور در میان باشد جوانمردانه ایستاده است.

جعفر قادری در گفت‌وگو با تسنیم در شیراز، با بیان اینکه آقای قالیباف با کناره‌گیری از عرصه انتخابات به‌نفع آقای رئیسی نشان داد که به‌دنبال گرفتن پست و مسئولیت ریاست جمهوری نیست، اظهار داشت: آقای قالیباف از بدنه اصولگرایان است و این اقدام وی اوج جوانمردی و همراهی با جریان اصولگرایان بود و نشان داد که هر جا پای مصالح نظام و کشور در میان باشد جوانمردانه ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام قالیباف یک حرکت مثبت در جهت وحدت اصولگرایان و جلوگیری از تشتت آرا بوده است، گفت: مردم وقتی تشتت آرا را در یک جبهه مشاهده کنند اعتماد کمتری به آن جبهه خواهند داشت اما این اتفاق میمون سبب جلب اعتماد مردم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب خواهد شد و نتیجه آن را روز جمعه در رأی یک‌پارچه به آقای رئیسی خواهیم دید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با تبریک به آقای قالیباف به‌خاطر این از خودگذشتگی، افزود: قطعاً این حرکت ارزشمند آقای قالیباف در افزایش آرای آقای رئیسی تأثیر زیادی خواهد داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: