کد خبر: ۱۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 10 May 2017
محمد باقر قالیباف در جمع هواداران خود در مسجد ارشاد اهواز با بیان این که امروز کشور ما کشور ثروتمندی است و خوزستان نیز در این میان در کشاورزی، تولید، و در نفت و گاز زرخیز است، اما می‌بینیم که بیکاری در این استان نیز به وفور وجود دارد.
 بانكداري ايراني - کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد ارشاد اهواز گفت: هرگز ملت ایران را از تهدید و جنگ نترسانید

به گزارش  میزان؛ محمد باقر قالیباف در جمع هواداران خود در مسجد ارشاد اهواز با بیان این که امروز کشور ما کشور ثروتمندی است و خوزستان نیز در این میان در کشاورزی، تولید، و در نفت و گاز زرخیز است، اما می‌بینیم که بیکاری در این استان نیز به وفور وجود دارد.

وی افزود: دولت مردم به حول و قوه اللهی به مردم متعهد شده تا به کمک جوانان همه تجار و کسانی که تولید ثروت حلال می‌کنند ۵ میلیون شغل ایجاد کند.

قالیباف ادامه داد: من به شما متعهد می‌شوم دست به دست هم دهیم در دولت مردم و در ۲۹ اردیبهشت تحول ایجاد کنیم و همان گونه که در تهران برای انجام پروژه‌ها زمان سنج می‌گذاریم بتوانیم برای ایجاد اشتغال نیز زمان سنج بگذاریم.

وی ادامه داد: هرگز ملت ایران را از تهدید و جنگ نترسانید و به ملت توهین نکنید؛ ملت ما با عزت و قدرت و شرف ایستاده است و این شما هستید که با فقر و بیکاری جنگ را به خانه‌های تک‌تک مردم برده‌اید و جوانان ما به اعتیاد کشانده‌اید.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ای مردم شما دیدید که من سایت سامانه کارانه را بالا آوردم و همین دلت شکایت و پیگیری کرد و سایت توقیف شد اشکالی ندارد؛ عمر شما به پایان خواهد رسید و این سایت بالا خواهد آمد؛ این جا را تعطیل می‌کنند، اما خودشان تحت عنوان کارورزی سایت می‌زنند.

قالیباف افزود: ما به این ۴ درصدی‌ها می‌گوییم چگونه می‌شود برای امورات خود روحیه اشرافی گری دارید، اما برای مستضعفی که نان ندارد و نان را قرضی می‌خرد حاضر نیستید یارانه را سه برابر کنید.

وی ادامه داد: سال ۸۹ یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود و اگر با امروز مقایسه کنیم ظرفیت آن ۱۵ هزار تومان می‌شود؛ ما با افزایش یارانه می‌خواهیم قدرت خرید مردم را حفظ کنیم.

وی در ادامه گفت: امروز به دلیل این که بعد از چهار سال کارنامه‌ای برای ارائه ندارند مجبور می‌شوند بر روی صداقت پا بگذارند در حالی که خودشان وعده تحول اقتصادی در صد روز را داده بودند، اما امروز می‌گویند چگونه می‌شود در صد روز تحول اقتصادی ایجاد کرد.

وی در پایان گفت: عید امسال در حاشیه شهر اهواز به منزل خانواده‌ای رفتیم که پدر خود را از دست داده بودند و این خانواده ۷ عضو داشت؛ به من سطل خالی آرد را نشان دادند و گفتند هیچ منبع درآمد دیگری جز یارانه‌ها نداریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: