کد خبر: ۱۰۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 10 May 2017
پس از گذشت ۲۸ ساعت از راه اندازی سایت کارانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کردند اما دولت از مشخص شدن تعداد واقعی بیکاران هراس دارد.

بانكداري ايراني - قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: پس از گذشت ۲۸ ساعت از راه اندازی سایت کارانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کردند اما دولت از مشخص شدن تعداد واقعی بیکاران هراس دارد.

قدرت الله زارع در گفت‌وگو با تسنیم در ارومیه، با اشاره به فیلتر سایت کارانه قالیباف و راه اندازی سایت کارورزی دولت اظهار کرد: هدف از راه اندازی سایت کارانه شناسایی افراد بیکار در شهرستان‌ها، استانها و در نهایت در کل کشور است تا بتوان در مورد این افراد برنامه ریزیهای لازم را کرد.

وی افزود: تقسیم بندی افراد ثبت نام کننده در این سایت بر اساس سن، سواد، جنسیت و اولویت بندی صورت می‌گیرد و شرط تأهل در رتبه نخست اولویت بندی‌ها قرار دارد و تفکیک جنسیتی نیز صورت نمی‌گیرد و افراد شناسایی شده به بنگاه‌های اقتصادی معرفی می‌شوند تا بنگاه‌ها را تقویت کنند.

قائم مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی گفت: پس از گذشت 28 ساعت از راه اندازی و شروع به فعالیت سایت کارانه بیش از 700 هزار نفر از سراسر ایران در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و این اقدام به صورت دستی و با ثبت نام افراد در ستادهای انتخاباتی از امروز مجدداً شروع به کار کرده است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال جوانان باید از ظرفیتهای داخلی استفاده کنیم و جوانان متخصص خود را به کار بگیریم و در همین راستا باید از ورود اجناس خارجی به ویژه کالاهای قاچاق جلوگیری کنیم.

زارع با اشاره به فیلتر سایت کارانه از سوی دولت بیان کرد: دولت یازدهم از مشخص شدن تعداد واقعی بیکاران در سراسر کشور هراس دارد و با فیلتر سایت کارانه از این مهم جلوگیری کرد که خود این مهم لکه سیاهی بر کارنامه دولت است درحالیکه در صورت مشخص شدن آمار دقیق می‌توانستیم از افراد بیکار کشور مطلع شویم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: