کد خبر: ۱۰۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
اغلب روزنامه‌های امروز - یکشنبه - با گذشت دو روز از دومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، همچنان به این برنامه پرداخته و مطالبی را خصوصا با ساختار تحلیل صحبت‌های کاندیداها و همچنین دیگر برنامه‌های انتخاباتی در صداوسیما منتشر کرده‌اند.
روزنامه «شرق» تیتر یک «سانسور روحانی» را انتخاب کرده و به سانسور دقایقی از مستند روحانی که روز گذشته پخش شد، اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به محمدرضا خاتمی اختصاص داده و در همین راستا مطلبی را با تیتر «آری، اصلاحات زنده است» منتشر کرده و به پاسخ‌های خاتمی به پرسش‌های زنده اینستاگرامی مردم پرداخته است.

روزنامه «شهروند» تیتر نخست «شائبه خرید و فروش رأی» را انتخاب کرده و به واکنش وزیر کشور درباره راه‌اندازی سایت کارانه توسط محمدباقر قالیباف اشاره کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به مجسمه هوگو چاوز که توسط مردم ونزوئلا واژگون شده، اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «فرجام عوام‌فریبی» منتشر کرده است.

روزنامه «قانون» تیتر یک «سیاسی‌بازی با خانه‌های خالی» را انتخاب کرده و ادعای برخی نامزدها درباره خانه تئاتر، موسیقی و سینما را بررسی می‌کند.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به غلامحسین کرباسچی اختصاص داده و گفت‌وگویی را با تیتر «ادعای توهین به شهدا دروغ است» با او انجام داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «رأی جنوب تهران برای کیست؟» را انتخاب و گزارشی را در این راستا تهیه کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به اسحاق جهانگیری اختصاص داده و گفت‌وگویی با تیتر «مردم بدانند کارها نیمه تمام است» را با وی انجام داده است.

روزنامه «ایران» مطلبی را با تیتر نخست «ترفندهای انتخاباتی در تور نظارت‌های قانونی» منتشر کرده و به  واکنش دو وزیر درباره وعده انتخاباتی یک نامزد ریاست جمهوری اشاره کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر نخست «سراب یا آب؟» را انتخاب کرده و تحلیل انتخاباتی عبدالله نوری را آورده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از عبدالله نوری اختصاص داده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «سانسور نجومی!» را انتخاب کرده و به حذف یا مخدوش شدن بخش‌هایی از صدا و تصویر مستند انتخاباتی حسن روحانی پرداخته است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به تصاویر حذف شده از مستند روحانی اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» تیتر نخست «استقبال کارشناسان از فراخوان اعلام دارایی نامزدها» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را هم به آغاز نمایشگاه بهاری گل و گیاه اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بهاری گل و گیاه» منتشر کرده است.

روزنامه «ابتکار» مطلبی را با تیتر یک «"وعده و هجمه" علیه "عمل و برنامه"» و رو تیتر کاندیداهای اصولگرا به جای ارائه برنامه‌شان تنها به عملکرد دولت یازدهم انتقاد می‌کنند، منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به نمایشگاه کتاب اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «شهر آفتاب، میزبان بد نمایشگاه خوب» را منتشر کرده است.

روزنامه «مردم سالاری» تیتر نخست «اعلام حمایت همه جانبه حزب مردم سالاری از دکتر حسن روحانی» را انتخاب کرده و به نشست روسای ستادهای انتخاباتی کشور این حزب با رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی اشاره دارد.

این روزنامه تصویر نخست خود را به حسن روحانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داده که کنار هم نشسته‌اند و در همین راستا مطلبی را با تیتر «سانسور فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در صداوسیما» را منتشر کرده است.

روزنامه «کیهان» نیز تیتر یک «دولتِ حرف/ حرفی برای گفتن نداشت» را انتخاب کرده و گزارشی تحلیلی خبری از دومین مناظره تهیه کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان اختصاص داده و مطلبی با تیتر«واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان در تهران» را منتشر کرده و به این حادثه که روز گذشته رخ داد، اشاره کرده است.

روزنامه «بهار» تیتر نخست «اقتصاد ملعبه سیاست» را انتخاب کرده و به عدم تمایل رقبای روحانی درباره چگونگی تامین منابع مالی اجرای وعده‌هایشان اشاره دارد.

این روزنامه تصویر نخست خود را به روحانی در حالی که نیم‌رخ ایستاده و تصویرش در شیشه کنارش افتاده، اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «سانسور شد» منتشر کرده است.

روزنامه «وطن امروز» مطلبی را با تیتر یک «اعتراض کارگران خودجوش بود» و با روتیتر اذعان رحمانی فضلی درباره ماجرای سخنرانی روحانی در مراسم روز جهانی کارگر را  منتشر کرده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به وزیر کشور اختصاص داده است.

روزنامه «رسالت» تیتر نخست «میرسلیم درخشید، رییسی آماده‌تر و قالیباف منطقی بود» را انتخاب کرده و تحلیلی از احمد توکلی درباره مناظره دوم آورده است.

این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از مصطفی آقا میرسلیم، ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف اختصاص داده است.

روزنامه «جوان» تیتر نخست «اعلام دارایی‌ها مطالبه عمومی شد» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی درست شده که تصویر شش نامزد ریاست جمهوری را روی زونکن نشان می‌دهد، اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» بخشی از صحبت‌های لاریجانی را تیتر یک خود انتخاب کرده که گفته است «جامعه بین‌المللی سیاست‌های ایران را پذیرفته است» و در همین راستا تصویر نخست خود را به حضور لاریجانی و بیژن زنگنه در مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر نخست «محاسبه بعد از مناظره» را انتخاب کرده و به ارزیابی تحلیگران و فعالان سیاسی از مناظره دوم پرداخته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: