کد خبر: ۱۰۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017
بانكداري ايراني - در دنیای امروز که به زعم بسیاری از دانشمندان عصر اینترنت لقب گرفته است کسانی برنده این فضای کسب و کار هستند که بر اساس احتیاجات این عصر خلق محتوا داشته باشند. یکی از احتیاجات عصر حاضر ، تجارت الکترونیک است .
بانكداري ايراني - در دنیای امروز که به زعم بسیاری از دانشمندان عصر اینترنت لقب گرفته است  کسانی برنده این فضای  کسب و کار هستند که بر اساس احتیاجات این عصر خلق محتوا داشته باشند. یکی از احتیاجات عصر حاضر ، تجارت الکترونیک است .

 مردم به دلیل مشغله های فراوان به این سمت می روند که در کمترین زمان و با  هزینه به خواسته های  خود دست یابند و تجارت الکترونیک به آنها کمک می کند تا در این مسیر  بدون صرف وقت و هزینه بیشتر ،  مایحتاج خود را تهیه کنند.  بنابراین هرگونه  خرید ،  فروش ،  معامله و همچنین ارائه خدمات و انتقال سرمایه را که از طریق ارتباط های اینترنتی و دیجیتالی انجام شود را تجارت الکترونیک می نامند.

به گزارش بانكداري ايراني ، یکی از شرکتهای موفق در فضای تجارت الکترونیک که می توان گفت که از نخستین شرکتهایی از این دست هم بود،  شرکت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) است. 

این شرکت که درحال‌حاضر دارای شبکه پرداخت فروشگاهی  با نزدیک به 1میلیون  دستگاه کارت‌خوان فروشگاهی در بالغ‌بر 850 شهر کشور فعال است و خدمات پشتیبانی موردنیاز از طریق ۵۰ نمایندگی در تمامی استان‌های کشور ارائه می دهد از سال ۱۳۷۹ تأسیس شد. به‌موجب مجوزهای اخذشده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیکی و همچنین از وزارت صنایع و معادن در زمینه تولید نرم‌افزار، شرکت پککو فعالیت‌های خود را عمدتاً در زمینه تأمین، نصب و پشتیبانی از دستگاه‌های کارت‌خوان فروشگاهی و خودپردازهای بانکی، ارائه خدمات پرداخت مجازی از طریق اینترنت و موبایل، صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های نقدی و اعتباری، ارائه سیستم‌های نرم‌افزاری در حوزه مدیریت تراکنش‌های پرداخت و خدمات سوئیچ به بانک‌ها و مؤسسات مالی و … متمرکز ساخته است.

شرکت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به عنوان  اولین ارائه دهنده کارت های اعتباری و پیش پرداخت در کشور، پیشگام در تجاری سازی کارتخوان های فروشگاهی کشور ، کسب کننده رتبه 229 در جمع 500 شرکت برتر کشور از نظر میزان فروش/درآمد  بر اساس آخرین رتبه بندی انجام شده توسط سازمان مدیریت صنعتی و قرارگیری در بین 5 شرکت برتر از نظر "رشد سریع" در بین صد شرکت سوم برتر کشور ، نخستین شرکت PSP دریافت کننده گواهی نامه iso27001:2013  در حوزه امنیت اطلاعات از شرکت CIS اتریش ، احراز کننده رتبه اول در ششمین جشنواره ملی بهره وری در بین شرکت های ارزیابی شده در گروه رایانه و دریافت لوح افتخار برای تدوین مدل سنجش رضایت مشتریان پککو و قرار گرفته  در جمع  10 شرکت PSP برتر آسیا و احراز رتبه 52  شرکت های PSP در جهان بر اساس رتبه بندی Nilson report ، کسب کننده رتبه اول برای اجرای پروژه‌های فن‌آوری اطلاعات در رتبه‌بندی شماره 33508 مورخ 1394/3/11  شورای عالی انفورماتیک کشور، اخذ  کننده تندیس زرین تعالی خدمات بانکداری الکترونیکی e Bank Award 2012  به عنوان برترین شرکت PSP در حوزه رشد و توسعه پایدار خدمات بانکداری الکترونیکی ، یکی از پرافتخار ترین شرکت در زمینه تجارت الکترونیک در کشور است . 

شرکت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) در زمینه اپلیکیشن نیز ورود کرده و  در این فضا به دست آوردهای خوبی رسیده است .  اپلیکیشن پرداخت همراه پککو (تاپ) بر روی سیستم عامل های مطرح اندروید وIOS و براساس فهرست نیازمندیهای بخش بازار تهیه گردیده است.کاربران می توانند از کلیه خدمات عرضه شده همچون خرید شارژ، پرداخت قبض، استعلام موجودی، خرید بدون کارت، مدیریت قبض، فروشگاه های نزدیک من و غیره استفاده نمایند.کلیه تراکنش های مربوطه از بر بسترهای اینترنت وUSSD پککو قابل انجام است.    
  
در واقع  چشم‌انداز پککو ،  کسب بیشترین سهم از بازار پرداخت الکترونیکی  و ماموریت تعریف شده شرکت ، ایجاد زنجیره امن پرداخت الکترونیکی با ارائه راهکارهای خلاق برای پاسخ سریع و آسان به نیازهای مشتریان با کمترین هزینه است . 

مهمترین اهداف و مأموریتهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان:

-ایجاد و گسترش بستر مناسب برای ارایه خدمات کارت‌های الکترونیکی و تجارت الکترونیکی.

-شناخت و بکارگیری آخرین فن‌آوریهای جهان در زمینه خدمات کارت‌های الکترونیکی و تجارت الکترونیکی و بومی سازی آن در داخل کشور.

-طراحی، تولید، ترویج و گسترش فرهنگ بهره‌گیری از خدمات کارت‌های الکترونیکی و تجارت الکترونیکی در بخشهای مختلف اقتصادی کشور.

-پیش‌بینی نیازهای جدید جامعه در زمینه کارت‌های الکترونیکی و تجارت الکترونیکی و طراحی خدمات مربوط به آن.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: