کد خبر: ۱۰۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 04 May 2017
بانكداري ايراني - با بهره برداری از پروژه ساختمان بیمه معلم در شهر اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرهای بزرگ کشور، استراتژی این شرکت که از سال 1392 با رویکرد تغییر وضعیت شعب این شرکت از استیجاری به ملکی برنامه ریزی شده بود، که این برنامه محقق شد .
بانكداري ايراني -   با بهره برداری از پروژه ساختمان بیمه معلم در شهر اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرهای بزرگ کشور، استراتژی این شرکت که از سال 1392 با رویکرد تغییر وضعیت شعب این شرکت از استیجاری به ملکی برنامه ریزی شده بود، که این برنامه محقق شد .

پیش بینی می شود تغییر وضعیت شعب بیمه معلم علاوه بر کاهش هزینه های جانبی و تقویت بازده سرمایه گذاری این شرکت، تاثیر قابل توجهی بر شاخص های اعتباری آن در بازار های مالی و البته  نزد رقبای داخلی داشته باشد.

لازم به ذکر است: از جمله شاخص های مهم جهت انتخاب پوشش های شرکت های بیمه، سطح توانگری مالی انها است که با استفاده از صورت های مالی این شرکت ها محاسبه و از سوی بیمه مرکزی اعلام می گردد. در صورت های مالی، دارایی های غیر منقول از جمله متغیر های مهم جهت محاسبه توانگری شرکت ها محسوب می شوند. 


از این منظر تقویت سرمایه گذاری در دارایی های با ارزش از جمله املاک می تواند تاثیر قابل توجهی بر توانایی رقابت پذیری شرکت های بیمه در گزینش از سوی بیمه گذار ها داشته باشد. از این رو می توان انتظار داشت که با تحقق سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم بر روی تغییر وضعیت شعب خود در سرتاسر کشور، تغییر مثبتی بر روی پرتفوی این شرکت در آینده نه چندان دور مشاهده گردد.


گفتنی است: پروژه بزرگ شعبه بیمه معلم در اصفهان در مدت سه سال طراحی و اجرا شده است که بالغ بر  ۱۹۰۰ متر فضای اداری و ۱۴۰ متر کاربری تجاری در ۱۱ طبقه بنا شده است.
برچسب ها: بیمه معلم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: