کد خبر: ۱۰۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 02 May 2017
شاخص بورس و اوراق بهادار در دوازدهمین روز اردیبهشت ماه سال ۹۶، با رشد ۱۱۵ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۹۴۲ واحدی رسید.
بانكداري ايراني -  شاخص بورس و اوراق بهادار در دوازدهمین روز اردیبهشت ماه سال ۹۶، با رشد ۱۱۵ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۹۴۲ واحدی رسید.

به گزارش  میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۱۵ واحد رشد به پله ۷۹ هزار و ۹۴۲ واحدی رسید. 
  
در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۲۵۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال در بیش از ۷۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
  
بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۳۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۵۱ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۰ واحد، شاخص بازار دوم ۱۰۶۹ واحد شاخص آزاد شناور ۴۳ واحد رشد و و شاخص بازار اول ۶۲ واحد کاهش را تجربه کردند. 
  
تمامی نمادهای پر بیننده معاملات امروز آسان پرداخت پرشین، سایپا، ماشین‌سازی اراک با روند صعودی و گروه دارویی برکت، بانک ملت، معدنی و صنعتی چادرملو، سایپا دیزل با روند نزولی متوقف شدند. 
  
*معاملات بازار فرابورس:  
  
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد کمتر از یک واحدی به پله ۹۳۳ واحدی رسید.  
  
همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۵۶۵ هزار و ۷۹۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۱۳۲ هزار ریال در بیش از ۳۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
  
در معاملات بازار فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، پالایش نفت لاوان، پتروشیمی مارون با روند منفی و آتیه داده پرداز، ریل پرداز سیر و تولید برق ماهتاب کهنوج با روند مثبت به کار خود پایان دادند. 
برچسب ها: بورس ، فرابورس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: