کد خبر: ۱۰۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 01 May 2017
‌معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه چابهار با بیان اینکه توسعه پس کرانه‌ای چابهار با سرعت خوبی در حال اجراست، از جوانان و نخبگان چابهاری خواست با حضور حداکثری و تشکل یافته خود در مسائل و مشکلات اجتماعی همیار نهادهای اجرایی باشند.
 بانكداري ايراني - ‌معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه چابهار با بیان اینکه توسعه پس کرانه‌ای چابهار با سرعت خوبی در حال اجراست، از جوانان و نخبگان چابهاری خواست با حضور حداکثری و تشکل یافته خود در مسائل و مشکلات اجتماعی همیار نهادهای اجرایی باشند.

‌به گزارش ‌ایسنا، ایوب درویشی در دیدار با مشاور عالی و دستیار جوان نماینده مردم چابهار، نیکشهر، قصرقند و کنارک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از جوانان و نخبگان شهرستان چابهار اظهار کرد: از شما جوانان انتظار می رود به صورت هدفمند و تشکل یافته در حوزه مسایل اجتماعی وارد شوید و بخشی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه را با کمک نهاد‌های اجرایی حل و فصل نمایید.

وی با انتقاد از فعال نبودن سمن‌ها و تشکل های مردم نهاد در حوزه چابهار افزود: برای رفع موانع و مشکلات سازمان‌های مردم نهاد شهری، فرمانداری کاملا آماده است.

درویشی خواستار تعامل جوانان با مراکز دولتی شد و گفت: حضور جوانان در قالب سمن‌ها برای رفع بخشی از مشکلات حاشیه نشینی ضروری است، چراکه چابهار بالاترین میزان حاشیه نشینی نسبت به جمعیت را در کشور داراست.

فرماندار ویژه چابهار بابیان اینکه توسعه زیرساختی چابهار نباید مانع توسعه محلی شود تاکید کرد: پروژه‌های زیرساختی و پس کرانه‌ای با سرعت و جدیت بالایی در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه محور شرق از راه چابهار صورت می‌گیرد، چراکه تنها بندر اقیانوسی ایران با 8 میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری و82 هکتار زمین مستعد پرورش ماهی در قفس یکی از کانون‌های توسعه کشور است.

درویشی در پایان با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز اظهار امیدواری کرد: مردم و نخبگان چابهاری با حضور حداکثری در این انتخابات شرکت کنند.

هم چنین دراین دیدار مشاور عالی ودستیار جوان نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به انتخابات‌ها‌ پیش رو خاطرنشان کرد: بالاترین درصد مشارکت در انتخابات ‌مختلف را در استان میشه چابهاری‌ها رقم زده‌اند.

عادل شجاعی خواستار پیگیری حداکثری برای به نتیجه رساندن پروژه‌های زیرساختی چابهار شد و اظهار امیدواری کرد: در این زمینه تعامل خوبی میان دفتر نماینده وفرمانداری ایجاد شود.

وی با تقدير از نگاه توسعه گرايانه فرماندار ويژه چابهار اظهار کرد: فرماندار محترم در نخستين روز شروع به كار خود جمله‌اى بسيار مهم و با اهميت را فرمودند كه توسعه چابهار نبايد فداى توسعه ملى گردد‌.

مشاور عالی نماینده در پایان با ابراز خرسندى از اين نگاه متفاوت مراتب رضايت حضرت مولانا عبدالرحمن چابهارى و همچنين ايرانژاد نماينده مردم حوزه انتخابيه چابهار را به ايشان ابلاغ کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: