کد خبر: ۱۰۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
بانكداري ايراني - بیمه اتکایی ایرانی که برای سال 95 پیش بینی کرده بود 506 میلیارد ریال حق بیمه صادر خواهد کرد توانست بیش از 563 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و بیش از 12 درصد از کل برنامه سالیانه خود پیشی گرفته است.
بانكداري ايراني -   بیمه اتکایی ایرانیان که برای  سال 95 پیش بینی کرده بود 506 میلیارد ریال حق بیمه صادر خواهد کرد توانست بیش از 563 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و بیش از 12 درصد از کل برنامه سالیانه خود پیشی گرفته است. 

به گزارش بانكداري ايراني ، در سال 95 ، درآمد شرکت بیمه اتکایی ایرانیان بیش از پیش بینی حق بیمه صادره بوده و توانست بیش از 541 میلیارد ریال درآمد از محل حق بیمه صادره کسب کند که نسبت به سال 94 نیز 10  درصد رشد داشته است. 

رقم حق بیمه صادره در سه سال گذشته رشد معناداری داشته و از رقم 270 میلیارد ریال  در سال 92 به رقم 399 میلیارد  ریال در سال 93 و 549 میلیارد ریال در سال 94 رسید که رشدی بالغ بر 200 درصد را طی 2 سال تجربه کرده است.

هزینه خسارت شرکت در سال 95 257 میلیارد ریال بوده و نسبت به سال قبل با رقم 203 میلیارد ریال حدود 327 درصد افزایش داشته است . 

عملکرد شرکت طی سال گذشته 





گفتنی است که شرکت بيمه اتكايي ايرانيان به عنوان اولين شركت بيمه اتكايي سهامي عام با مالكيت خصوصي پس از ثبت در سازمان بورس و اوراق بهادار ،  تاريخ ۱۳۸۸/۱۲/۲۲ تحت شماره ۳۷۰۳۷۳ و شناسه ملي ۱۰۳۲۰۲۰۲۵۲۲ در اداره كل ثبت شركتها و موسسات غير تجاري به ثبت رسيد. پس از ثبت شركت ، پروانه فعاليت شركت براي انجام عمليات بيمه اتكايي در كليه رشته هاي بيمه اي در تاريخ ۲۵/۱۲/۱۳۸۸ توسط بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران صادر شد. سرماية شركت مبلغ ۲،۰۱۰،۸۵۰ میلیون ريال تماماً پرداخت شده می باشد.


موضوع و حدود فعاليت شركت: 

 - قبول بيمه هاي اتكايي و اتكايي مجدد ، در كليه رشته هاي بيمه از بازارهاي داخلي و خارجي بر اساس پروانه فعاليت صادره از سوي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در محدوده ظرفيت و مقررات مربوطه ؛

- تاسيس ، مشاركت و يا اداره صندوق هاي بيمه اتكايي داخلي و خارجي ؛

- تحصيل پوشش اتكايي در ارتباط با تعهدات بيمه اي پذيرفته شده ؛

- سرمايه گذاري از محل سرمايه ،اندوخته ها ، ذخاير فني و ساير منابع مالي شركت در چارچوب ضوابط مقررات مصوب شورايعالي بيمه ؛

- عرضه خدمات مشاوره اي ، جانبي و تكميلي در زمينه بيمه هاي اتكايي ؛

-فعاليت در ساير زمينه هايي كه با هدف ها و موضوع فعاليت شركت مرتبط و مكمل آن باشد


ساختار سهام داران

شرکت بیمه اتکائی ایرانیان بیش از ۴۲۰۰ سهام دار ، اعم از حقیقی و حقوقی دارد.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: