کد خبر: ۹۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - 13 April 2017
درحالی‌که سامسونگ خاطره خوشی از فصل اول سال مالی 2017 با فروش گوشی‌های میان رده خود رقم‌زده، رقیب هم‌وطنش ال‌جی، تولید موبایل خود در این فصل را 40 درصد کاهش داد.
 درحالی‌که سامسونگ خاطره خوشی از فصل اول سال مالی 2017 با فروش گوشی‌های میان رده خود رقم‌زده، رقیب هم‌وطنش ال‌جی، تولید موبایل خود در این فصل را 40 درصد کاهش داد.

به گزارش خبرآنلاین، به نوشته TrendForce، کمپانی کره‌ای به دلیل قطع تولید نوت 7 فصل چهارم 2016 را با تاریکی گذراند، اما فصل اول 2017 را با کمک گوشی‌های میان رده و به‌خصوص سری J توانسته خود را دوباره به قله فروش بازگرداند.

سامسونگ فصل چهارم را در حالی با فروش دور از انتظار پشت سر گذاشت که رقیبش اپل با آیفون 7 تازه از تنور درآمده توانست بازار را از آنِ خود کند.

فروش‌های خوب سامسونگ در فصل اول همراه با رونمایی از پرچم‌دار 2017 این کمپانی یعنی گلکسی اس 8 شده است و انتظار می‌رود فروش گوشی در فصل دوم برای این کمپانی توأم با موفقیت باشد.

البته تنها نکته کُندکننده بر سر راه سامسونگ در فصل سوم به بعد می‌تواند آیفون 8، گوشی متفاوت اپل باشد که می‌تواند اوضاع را برای کمپانی کره‌ای دشوار سازد. البته تا آن موقع پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نیمی از گوشی‌های 2017 خود را فروخته باشد و تنها بعد از پاییز است که دچار مشکل از این بابت خواهد شد.

«تِرِند فورس» در گزارش خود یادآور شده است هوآوی و ال‌جی تا فصل سوم سال مالی جاری همچنان با فروش‌های ضعیف خود روبه‌جلو بروند. گفتنی است تولید موبایل ال‌جی در فصل اول 2017 بیش از 40 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن کاهش داشته است. البته کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند جی 6 به‌عنوان پرچم‌دار ممکن است کمی به حل این مشکل کمک کند اما تا پایان سال نخواهد بود.

هوآوی که با عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت شماره یک بازار چین شده و در جهان به سومین سازنده تبدیل‌شده، به‌سوی گوشی‌های گران‌قیمت رو آورده است و انتظار می‌رود پی 10 این کمپانی در فصل دوم خوب بفروشد.

هوآوی با عرضه گوشی‌هایی با عمر باتری خوب سعی کرده است کاربران اندرویدی را به خود جلب کند.

همچنین 19 آوریل روز رونمایی از Mi 6 شائومی چین است که به‌عنوان پرچم‌دار این کمپانی در سال 2017 ممکن است دست‌کم بازار چین را تحت تأثیر قرار دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: