کد خبر: ۹۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - 12 April 2017
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رسانه ملی باید غیر جانبدارانه عمل کرده و مردم را برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی ترغیب کند.
حجت‌الاسلام صادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا درباره توقعات از صدا و سیما با توجه به در پیش رو بودن انتخابات، اظهار کرد: مهمترین وظیفه رسانه ملی که همه انتظار دارند فراگیر و غیر جانبدارانه عمل کند، این است که اصل انتخابات را به‌عنوان جمهوریت نظام ترویج کرده و مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کند.

وی با تاکید بر این که شائبه جانبداری در انتخابات توسط صدا و سیما نباید وجود داشته باشد، اظهار کرد: صدا و سیما باید اهمیت انتخابات را اعلام کند و به نظرم هنوز هم صدا و سیما تاثیرگذارترین رسانه اجتماعی است و اگر درست برنامه ریزی شود تاثیرات لازم  را خواهد داشت.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: بیش‌ترین وظیفه‌ای که صدا و سیما بر عهده دارد این است که مردم را برای حضور حداکثری پای صندوق های رأی ترغیب کند و تا جایی که امکان دارد جانبداری از یک نامزد خاص یا قشر خاصی نداشته باشد که مردم احساس کنند صدا وسیما از قشرخاص یا فردی حمایت می کند.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس تصریح کرد: البته در جایی که نیاز باشد باید روشنگری هم انجام دهد و این حق نظام و مردم است که از مسایل اطلاع داشته باشد.

طباطبایی‌نژاد همچنین ادامه داد: از مجموعه رسانه ملی تقاضا دارم که در مساله انتخابات بیش از این که کار می کنند،‌ کار انجام دهند تا فضای انتخاباتی گرم‌تر شود و توقع رهبری و مردم که حضور حداکثری است تحقق پیدا کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: