کد خبر: ۹۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - 01 April 2017
ما خواستار قیمت گذاری واقعی در این واگذاری پالایشگاه کرمانشاه هستیم اینها برای هر سهم 22 هزارتومان قیمت به بانکها داده اند اما به این آقای خریدار هر سهم را 2 هزار تومان واگذار کرده اند و ابهامات و شبهاتی که هست اگر واگذار شود ما دیگر به این موضوع کار نداریم که واگذاری به چه شخصی انجام شود.
 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما خواستار قیمت گذاری واقعی در این واگذاری پالایشگاه کرمانشاه هستیم اینها برای هر سهم 22 هزارتومان قیمت به بانکها داده اند اما به این آقای خریدار هر سهم را 2 هزار تومان واگذار کرده اند و ابهامات و شبهاتی که هست اگر واگذار شود ما دیگر به این موضوع کار نداریم که واگذاری به چه شخصی انجام شود.

احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با میزان درباره وضعیت واگذاری پالایشگاه کرمانشاه اظهار داشت: بنا شده بخاطر اهمیت موضوع این واگذاری  بعد از تعطیلات در دستور کار مجلس قرار بگیرد. 

وی ادامه داد: کار واگذاری این پالایشگاه انجام شد اما مجمع نمایندگان استان کرمانشاه شرایط این واگذاری را قبول نکردند و انتقادهایی را داشتند و فعلا این کار متوقف شد و ما گفتیم که باید به حالت اول خود بازگردد. 

این عضو کمیسیون انرژی خاطر نشان کرد: پالایشگاه آبادان با 2 هزار و 700میلیارد تومان دوباره دولتی شده است، پالایشگاه کرمانشاه با 700میلیارد تومان واگذاری شود این یک مقداری ناعدالتی است. 

صفری در ادامه تاکید کرد: ما خواستار قیمت گذاری واقعی در این واگذاری هستیم اینها برای هر سهم 22 هزارتومان قیمت به بانکها داده اند اما به این آقای خریدار هر سهم را 2 هزار تومان واگذار کرده اند و ابهامات و شبهاتی که هست اگر واگذار شود ما دیگر به این موضوع کار نداریم که واگذاری به چه شخصی انجام شود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از شرایط ما این است که خریدار باید اهلیت مدیریتی داشته باشد.

 این عضو کمیسیون انرژی درباره تاثیر این واگذاری در میزان بیکاری موجود در این استان گفت: با این شرایط بیکاری بیشتر می شود زیرا نیروهایی تعدیل می شوند الان 700-800 نفر نیرو دارد و سال دیگر این تعداد به 300 نفر می رسد چون سال دیگر اعلام ورشکستگی می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: