کد خبر: ۹۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 15 March 2017
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به کاهش یک هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: تقاضای برای گوشت گوسفندی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
 رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به کاهش یک هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: تقاضای برای گوشت گوسفندی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

علی اصغر ملکی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص تغییرات قیمت گوشت گوسفندی با توجه به نزدیکی عید نوروز بیان کرد: قیمت شقه بدون دنبه گوسفندی در هفته گذشته بین 39 تا 40 هزار تومان بوده که در هفته جاری با کاهش یک هزار تومانی روبرو شده و به کیلویی 37 تا 38 هزار تومان رسیده است.
 
وی در ادامه افزود: تقاضا برای خرید گوشت در بازار با وجود نزدیکی به نوروز به کاهش یافته است.
 
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به توقف صادرات دام زنده توضیح داد: با توجه به نوسانات قیمت گوشت در ماه‌های اخیر، صادرات دام زنده از مرزهای کشور کاملا متوقف شد و در حال حاضر هیچگونه صادراتی از مرزها برای کنترل بازار صورت نمی‌گیرد که خوشبختانه این امر توانست تا حدودی بازار را کنترل و روند رشد قیمت های بکاهد.
 
ملکی در خصوص گوشت‌های عرضه شده در نمایشگاه‌های بهاره گفت: گوشت گوسفندی گرم با قیمت 31 هزار و 500 تومان از گوشت‌های وارداتی بازار است که استقبال چندانی از آن نشد و در کل میزان تقاضا برای دام زنده کاهش یافته است.
 
وی تصریح کرد: واردات گوشت گرم از کشورهای آسیای میانه برای کنترل بازار همچنان ادامه دارد و قیمت هر کیلو از این گوشت به 31 هزار و 500 تومان است.
 
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در انتها خاطر نشان کرد: شرایط عرضه گوشت گوسفندی در بازار مطلوب است و مشکلی برای تامین نیاز مردم نداریم و به نسبت افزایش عرضه تقاضا باالعکس کاهش داشته و استقبال مردم از خرید گوشت گوسفندی نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: