کد خبر: ۹۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - 05 March 2017
رییس فدراسیون فوتبال از مسئولان باشگاه پرسپولیس به خاطر مدیریت اختلاف برانکو و کی‌روش تمجید کرد.
به گزارش "ورزش سه"، اختلاف به وجود آمده میان کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ حدود دوماه فضای حاکم بر فوتبال ایران را درگیر خود کرده بود. 

در این مدت گمانه‌زنی های زیادی مطرح شد که اصلی‌ترین آنها دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی بود.با این وجود حالا به نظر می‌رسد مشکلات حل شده و دو طرف بدون مشکل به کارشان ادامه خواهند داد. حالا مهدی تاج از مدیریت باشگاه پرسپولیس به خاطر کنترل فضا تشکر کرده است.

رییس فدراسیون فوتبال در این باره اظهار داشت: «اختلاف بین باشگاه‌ها و تیم ملی در همه کشور های صاحب فوتبال دنیا وجود داشته و خواهد داشت. به هر حال یکسری حرف‌ های بی مورد زده شد و افرادی از طریق پنج مصاحبه در روز، خود را دلسوز فوتبال ایران نشان دادند. اما فدراسیون با برنامه ‌ریزی و تدبیر به این اتفاقات پایان داد. البته باشگاه پرسپولیس هم در این خصوص خیلی خوب مدیریت و همکاری کرد.»

وی افزود: «در چند روز آینده بهترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت می‌ شوند. البته برنامه تیم ملی طبق روزهای تعیین شده فیفا نخواهد بود. بلکه به همان برنامه ‌ریزی از قبل انجام شده عمل خواهیم کرد تا با کمک یکدیگر هرچه زودتر صعودمان را به جام جهانی 2018 قطعی شود.»
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: