کد خبر: ۹۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 02 March 2017
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مازندران به کارگاه بزرگ سازندگی و عمران در کشور تبدیل شده است.

بهشهر - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مازندران به کارگاه بزرگ سازندگی و عمران در کشور تبدیل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت شامگاه پنج شنبه در آیین بهره برداری از پروژه واحد ۴و ۵ شبکه گلورد در روستای قره تپه بهشهر افزود: عمران و آبادانی از مسائل مهمی است که در کل کشور دنبال می‌شود و با قوت برای عمران بیشتر تلاش می‌شود.

وی اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها در شرق مازندران نویدی برای رونق و توسعه بیشتر در بخش‌های مختلف این استان که امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و همچنین اعتبارات مناسب، بتوانیم شاهد توسعه بیشتر در این استان پویا باشیم.

نوبخت با اشاره به اینکه استان مازندران اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی و عمران تبدیل شده است، یادآور شد: در دست ساخت بودن پروژه‌های مهم محور سوادکوه به قائمشهر، محور هزار و کندوان از فعالیت‌های مهم عمرانی در این استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه در سفر رییس جمهور به استان مازندران هزار میلیارد تومان تأیید و تصویب شده است گفت: با تخصیص و پرداخت این اعتبارات می‌توان شاهد رشد و بالندگی بیشتری در این استان بود.

واحد ۴و ۵ شبکه گلورد در روستای قره تپه بهشهر با اعتبار یک هزار میلیارد ریالی و افتتاح پل رو گذر نکا با اعتبار حدود ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: