کد خبر: ۹۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 01 March 2017
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: باید ما کیفیت تولیدات خود را افزایش دهیم تا مردم خودشان به سمت اجناس ایرانی بروند نه این که در این جهت تبلیغات کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر‏، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی قبل از ظهر چهارشنبه در دیدار مهرداد بذرپاش که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت:‌ متأسفانه برخی مسئولان به مسئولیت‌هایی خود به خوبی عمل نمی‌کنند و به همین دلیل برخی مشکلات پابرجا است. البته همیشه تقصیر را نمی‌شود بر گردن دیگران بیندازیم هرچند امروز برخی، اموال مردم را می‌برند و اجازه نمی‌دهند تا کشورمان رشد داشته باشد.

وی بیان داشت: درخصوص مشکلات اقتصادی باید ما کیفیت تولیدات خود را افزایش دهیم تا مردم خودشان به سمت اجناس ایرانی بروند نه این که در این جهت تبلیغات کنیم.

این استاد برجسته حوزه عنوان کرد: ایران از کشورهای سرمایه‌دار است و خداوند به ما نعمت بزرگی عنایت کرده که باید از آن استفاده کنیم.

باید برای مشکلات کشور راه حلی ارائه کرد

وی با بیان این که سخن پراکنی یکی از مشکلات کشور ما است، اظهار داشت: باید برای مشکلات راه حلی ارائه کرد و باید طرح‌های کارآمدی برای رفع مشکلات ارائه شود و  سخنان بی اساس و حتی خوب نیز بدون ارائه راه حل عنوان نشود.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: ما شرایط سختی را در زمان هشت سال جنگ تحمیلی سپری کردیم اما کسی ناله و گله‌ای نداشت و ما از سرمایه خودمان کار و تولید داشتیم اما امروز کارگران ما محلی برای کار و فعالیت ندارند و کارها خراب شده است.

این مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور باید در اولویت باشد، گفت: ما باید به گونه‌ای باشیم که افراد مستضعف نیز مشغول فعالیت باشند و افراد شاغل و مراکز تولیدی نیز چرخ کارشان بچرخد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: