کد خبر: ۹۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 26 February 2017
با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست که جهت دریافت شکایات، پیشنهاد ها و انتقادات مشتریان و کارکنان بانک طراحی گردیده، رونمایی شد.
با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از سامانه ستاد خبری مدیریت کل حراست که جهت دریافت شکایات، پیشنهاد ها و انتقادات مشتریان و کارکنان بانک طراحی گردیده، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در مراسم رونمایی از این نرم افزار با تقدیر و تشکر از همکاران مدیریت کل حراست و معاونت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، گفت: قطعا برخی ایرادات و نواقص در خدماتی که شبکه بانکی به مشتریان ارائه می کند وجود دارد که با طراحی این قبیل سامانه های اطلاع رسانی و ثبت شکایات، فرصت مناسبی برای مشتریان و سپرده گذاران فراهم می شود تا چنانچه با مشکلی در زمینه سخت افزاری، نرم افزاری و یا نیروی انسانی مواجهه شدند از طریق این سیستم به مسئولین بانک اطلاع رسانی کنند.

ایمانی با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی، شعب بانک را  در خدمت رسانی و پاسخگویی هر چه بهتر کمک می کند،  ابراز داشت: با انعکاس نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردمی و بر پایه اطلاعات و داده هایی که از این طریق منعکس می شود فرصت مناسبی فراهم می شود تا مشکلات سیستمی خود را در تمامی حوزه ها شناسایی کنیم و نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام نماییم.   

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: مشتریان سرمایه اصلی بانک ها و بنگاه های اقتصادی هستند لذا توجه به نیازها و خواسته های آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است بنا بر این باید از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر و پاسخگویی هر چه بهتر به آنان استفاده کنیم.

ایمانی در پایان ابراز داشت: امیدوارم این سامانه برای همکاران عزیزمان در بخش نظارتی و حراستی بانک منشأ خیر باشد و آنان را در انجام امور محوله یاری نماید.

در ادامه، علی احمد مرادی – مدیر کل حراست بانک – بیان داشت: عدم برخورداری از وجود یک شبکه ثبت و انتقال اخبار و اطلاعات در بانک همواره به صورت یک خلاء در مدیریت کل حراست احساس می شد که با نظر مساعد مدیر عامل محترم و همکاری و پشتیبانی معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ستاد خبری مدیریت کل حراست به منظور دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات مشتریان و همکاران، طراحی و به بهره برداری رسید.

مرادی ادامه داد: مشتریان و سپرده گذاران می توانند از طریق ارتباط مستقیم تلفنی، صندوق صوتی، پست الکترونیک، پیامک و نمابر مسائل و مشکلات خود را با مدیریت کل حراست مطرح کنند، حراست نیز با بررسی و انتقال انتقادات و پیشنهادها به واحدهای مربوطه و اطلاع رسانی به مسئولین بانک تلاش می کند در جهت مرتفع شدن مشکلات آن ها گام بردارد.  
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: