کد خبر: ۹۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 24 February 2017
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دانشگاه ها باید نقش و تاثیرگذاری بسیاری در اشتغال برای جوانان داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: دانشگاه ها باید نقش و تاثیرگذاری بسیاری در اشتغال برای جوانان داشته باشند. 

به گزارش آنا ، دکتر پروین داداندیش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در اولین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 50 شهید مدافع حرم دارد و این مساله یکی از بزرگترین افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی به حساب می آید.
او ادامه داد: 10 ایده در حوزه فرهنگی و اجتماعی ارائه شده است.

داداندیش به ضرورت دوره های ایده تا عمل در حوزه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیکاری جوانان یکی از مشکلات اساسی و مهم کشورمان بحساب می آید و موضوع اشتغال جوانان هم یکی از موضوعات مهم دولت تدبیر و امید تبدیل شده است.
او نقش دانشگاه ها در ایجاد کسب و کار و اشتغال مهم دانست و افزود: دانشگاه ها باید نقش و تاثیرگذاری بسیاری در اشتغال برای جوانان داشته باشند.

داداندیش گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در تاسیس شرکت های دانش بنیان نقش بسیار مهمی داشته است. نزدیک به 105 مرکز رشد و فناوری در کشور داریم. بیش از 80 طرح و ایده در دانشگاه آزاد اسلامی تجاری یا در حال تجاری شدن است.

او یادآوری کرد در زمان ریاست دکتر علی جنتی در وزارت فرهنگ تفاهم نامه بسیار خوبی در این باره میان دانشگاه آزاد اسلامی و این وزارتخانه به امضا رسید و من هم اکنون از ایشان تشکر میکنم.

داداندیش در پایان افزود: طرح های درباره اپلیکیشن و انیمیشن و ... ارائه شده است و از این 10 طرح 3 طرح مورد تایید قرار گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: