کد خبر: ۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 10 February 2017
واقعیت انقلاب اسلامی اینکه فرزندان ایران اسلامی بیاموزند با تکیه بر توان داخلی می توان دست دشمنان و متجاوزان را قطع کزد
 مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت : واقعیت انقلاب اسلامی اینکه فرزندان ایران اسلامی بیاموزند با تکیه بر توان داخلی می توان دست دشمنان و متجاوزان را قطع کزد .

« امین دلیری » روز جمعه به مناسبت یوم الله 22 بهمن به ایرنا گفت : درک واقعیت انقلاب اسلامی از منظر بیگانگان شاید دشوار باشد، اما علاقه و همراهی مردم با انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره باور پذیری خود را دارد، زیرا این مردم با همه وجود این انقلاب را پذیرفته و 38 سال با آن همراه شده اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با لطف خداوند و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به پیروزی رسید و بعد از آن هم با توکل به خدا توانستیم از بحران هایی فرهنگی، اقتصادی و ... که برای کشور بوجود آوردند؛ عبور کنیم.

دلیری یادآور شد: اکنون پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هنوز کشورهایی هستند که می خواهند ایران را با ابزار تحریم و تهدید تحت سلطه خود درآورند تا از منابع خدادادی که در سرزمین ما وجود دارد، به تاراج ببرند.

وی گفت: ضمن تبدیل تهدیدها به فرصت ها توانسته ایم صنایع پیشرفته و مدرن و همچنین در جهت دفاع از حریم مرزهای کشورمان پیشرفت چشمگیری در ساخت تسلیحات نظامی در کشور داشته باشیم.

ایران اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب، میزبان بیش 250 نفر خبرنگار خارجی است تا پیام این مردم را به گوش جهانیان برسانند که همچنان پایبند آرمان های مقدس انقلاب و امام خمینی (ره) هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: