کد خبر: ۹۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 31 January 2017
با حضور مهندس علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر و دکتر صادق نجفی، شهردار تبریز و جمعی از معاونین و مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز مهندس یعقوب وحید کیا تفاهم نامه در حوزه توسعه فضای پرداخت خرد و روند پذیرندگی کیف پول الکترونیکی در حوزه حمل و نقل شهری بین سازمان قطار شهری تبریز و شرکت توسعه همیان شهر به امضا رسید.
با حضور مهندس علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر و دکتر صادق نجفی، شهردار تبریز و جمعی از معاونین  و مدیرعامل شرکت بهره بردار قطار شهری تبریز مهندس یعقوب وحید کیا تفاهم نامه در حوزه توسعه فضای پرداخت خرد و روند پذیرندگی کیف پول الکترونیکی در حوزه حمل و نقل شهری بین سازمان قطار شهری تبریز و شرکت توسعه همیان شهر به امضا رسید.

این تفاهم نامه  که در جهت افزایش رفاه حال شهروندان کلان شهر تبریز جهت استفاده از کارت شهروندی در حمل و نقل قطار شهری تهیه و تنظیم شده است به شهروندان تبریز این امکان را می‌دهد که از اول اسفند ماه سال جاری از امکانات کارت شهروندی در ترددهای روزانه قطار شهری استفاده کنند.

قطار شهری تبریز از شهریور ماه ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده و در این یک سال به هموطنان خدمات رایگان می‌دهد. قطار شهری یک خط و شش ایستگاه دارد و روزانه حدود ٢٠٠٠٠ نفر از خدمات آن بهره می‌برند.

تبریز سومین کلان شهری است که به استفاده از خدمات کارت شهروندی بانک شهر در حوزه حمل و نقل درون شهری مجهز شده است. پیش از این شیراز و همدان به این امکانات تجهیز شده بودند که با استقبال گسترده شهروندان روبرو شد و ارائه این خدمات از سوی شرکت توسعه همیان شهر به این کلان شهرها رو به گسترش است.

تفاهم نامه شرکت توسعه همیان شهر با شهرداری کلان شهر تبریز، یازدهم بهمن ماه در شهر تبریز به امضا رسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: