کد خبر: ۹۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - 28 January 2017

بیمه «ما» رکورد دار کمترین شکایت از سوی مشتریان شد

عملكرد سامانه يكپارچه رسيدگي به شكايات بيمه‌گذاران در بيمه مركزي ج.ا.ا حكايت از كاهش تعداد شكايات از شركتهاي بيمه و كاهش متوسط زمان رسيدگي به شكايات از ۷۳ روز به ۶ روز طي چهار سال گذشته دارد.
عملكرد سامانه يكپارچه رسيدگي به شكايات بيمه‌گذاران در بيمه مركزي ج.ا.ا حكايت از كاهش تعداد شكايات از شركتهاي بيمه و كاهش متوسط زمان رسيدگي به شكايات از ۷۳ روز به ۶ روز طي چهار سال گذشته دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل بيمه مركزي، معاونت نظارت بيمه مركزي به منظور افزايش رضايت بيمه‌گذاران و تسريع و تسهيل در روند رسيدگي به شكايات مردمي، اقدام به راه اندازي سامانه يكپارچه رسيدگي به شكايات بيمه‌گذاران نمود تا بيمه‌شدگان، بيمه‌گذاران و همچنين زيانديدگان با مراجعه به وب سايت بيمه‌مركزي به آدرسwww.centinsur.ir بتوانند شكايت خود را با سهولت مطرح و پيگيري نمايند.

با توجه به آمار بیمه مرکزی در خصوص تعداد شکایات مشتریان ، در میان شرکت های حاضر در سرزمین اصلی ، شرکت سهامی بیمه "ما" ، کمترین شکایت را در ده ماه اول سال 95 داشته است و مشتری مداری و رعایت خقوق مشتریان و پاسخگویی شفاف و دقیق در زمان صدور و پرداخت و ارزیابی سریع و صحیح خسارت سرلوحه کار مدیریت های ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه "ما" قرار دارد.
نظر شما