کد خبر: ۹۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - 26 January 2017
عدم ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد، به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی
عدم ارایه خدمات بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد، به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی

به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند؛ به منظور انجام عملیات ارتقا و پشتیبانی، خدمات بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد اعم از سامانه بانکداری‌مجازی و موبایل‌بانک، از یک دقیقه بامداد روز جمعه مورخ 8 بهمن 1395 تا ساعت 6 بامداد، به مدت 6 ساعت، غیر فعال بوده و سرویس دهی به کارت های بانک پاسارگاد در این زمان مقدور نمی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: