
مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم بانک ملی ایران گفت: نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر میکند و با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران، همه مسائل مرتفع میشود به شرط اینکه همدلی، همزبانی، ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس مسئولیت، اعتماد و تلاش جمعی در دستور کار مدیران بانک قرار گیرد.
محمدرضا حسینزاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار شد٬ با تسلیت شهادت جمعی از آتشنشانان غیور و فداکار در حادثه ساختمان پلاسکو افزود: در بازار رقابتی امروز، باید به قیمت تمام شده پول و کنترل هزینهها توجه ویژه داشت و بر این اساس شعب این بانک باید حداکثر تلاش را برای جذب سپردههای ارزانقیمت انجام دهند.
وی با تقدیر از کارکنان این بانک در خصوص مدیریت منابع و مصارف در سه ماهه سوم سال جاری٬ خواستار ادامه این روند در مدت باقی مانده تا پایان سال شد و تاکید کرد: محصولات متمایز و منحصر به فرد باعث پیشرفت بانک است و در این خصوص بهزودی محصولات نوین و جذابی توسط بانک ملی ایران رونمایی میشود.
حسینزاده آموزش کاربردی را اساس پویایی و پیشرفت بانک عنوان کرد و ابراز داشت: آموزش کارکنان و مسائل آموزشی باید در شعب نمود پیدا کند. آموزشهای کاربردی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار باشد و هزینههای صرف شده در آن نوعی سرمایهگذاری در بانک محسوب میشود.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از برجام، فضای فعالیت بازتر شده و بانکهای بزرگ برای همکاری با بانک ملی ایران اعلام آمادگی میکنند.
وی افزود: برنامه وسیعی برای گسترش شعب خارج از کشور داریم و قصد داریم از فرصتهای جدید و پیشرو برای ارتقای جایگاه بانک حداکثر استفاده را انجام دهیم.
حسینزاده با اشاره به عملکرد مناسب بانک ملی ایران در خصوص حمایت از صنایع کوچک و متوسط ابراز داشت: پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط به شرط داشتن توجیه اقتصادی و بانکی طرحها٬ توسط این بانک ادامه دارد.
وی به نقش مهم روسای شعب اشاره کرد و گفت: مسئولان شعب نسبت به همکاران و مسائل آنها باید حساس بوده و از آنها مشورت بگیرند. همچنین با تفویض اختیار، به آنها انگیزه و امید دهند.