کد خبر: ۹۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۳ دی ۱۳۹۵ - 12 January 2017
حضور گسترده مردم در تشییع و خاک‌سپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل این بود که مردم شاهد بودند آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید و به این شکل قدردانی خود را نشان دادند. اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند به طور قطع مردم از او تجلیل و تکریم می‌کنند.
 روزنامه رسالت در شماره پنجشنبه 23 دی، نوشت: یکی از مراجع عظام تقلید گفت: حضور گسترده مردم در تشییع و خاک‌سپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل این بود که مردم شاهد بودند آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید و به این شکل قدردانی خود را نشان دادند. اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند به طور قطع مردم از او تجلیل و تکریم می‌کنند.

این روزنامه در تیتر نخست با درج عنوان خبری از پایان رسیدگی به حقوق‌های نجومی نیست، آورد: به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید در درس خارج فقه خود با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، پراکنده‌کاری را یکی از مشکلات جامعه ذکر کرد و با بیان اینکه پراکنده کاری عیب بزرگی برای نهادهاست افزود: نهادها به صورت جداگانه کار می‌کنند، یکی از مثال‌ها حقوق‌های نجومی است. دولت، دستگاه‌های اطلاعاتی و دادگستری جداگانه کار کرده و این در حالی است که مسئله حقوق‌های نجومی وجدان جامعه را جریحه‌دار کرده و مردم منتظر هستند به جایی برسد، ولی هنوز به جایی نرسیده است و از پایان رسیدگی به آن خبری نیست.

روزنامه رسالت با انتشار عنوان مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی برگزار شد، نوشت: مراسم ترحیم رفیق دیرین و همسنگر دوران مبارزات و همکار نزدیک دوران جمهوری اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی (رحمة الله علیه) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.به گزارش ایسنا، در این مراسم که اعضای خانواده و بستگان آیت الله هاشمی رفسنجانی، رؤسای قوای سه گانه، مسئولان کشوری و لشکری و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، قاریان، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) به مداحی پرداختند.

این روزنامه با انتخاب عنوان توطئه جدید واشنگتن در آمریکای لاتین، آورد: ایالات متحده آمریکا با استناد به همان فرمولی که در قالب آن دیلما روسف رئیس جمهور برزیل را برکنار نمود، در صدد است تا تحولات داخلی ونزوئلا را به سود خود مدیریت نماید. در این خصوص میان دموکراتها و جمهوری خواهان همکاری و هماهنگی کامل وجود دارد. نکته قابل تامل اینکه کاراکاس طی سال های گذشته و اخیر یکی از اصلی ترین کانون های مقابله با سیاست های آمریکا در آمریکای لاتین بوده است. از این رو همواره توطئه های مستمر دموکرات ها و جمهوری خواهان در قبال ونزوئلا ادامه داشته است. هم اکنون ایالات متحده آمریکا در صدد راه اندازی توطئه خطرناک تازه ای در ونزوئلا است. هدف از این اقدام واشنگتن، به انحراف کشاندن رویکرد چپگرایانه حاکم بر این کشور و جایگزین ساختن دولت فعلی با دولتی وابسته به غرب است. 

«فریدون عباسی: احمد روشن، مدیر جهادی شکستن تحریم ها در صنعت هسته ای بود»، «اوباما: برجام از بزرگترین دستاوردهای دولت من است»، «سردبیر روزنامه عبری زبان هاآرتص: اسرائیل صدها کلاهک هسته‌ای دارد و سلاح شیمیایی تولید می‌کند»، «قاضی عسکر: پنج اسفند، هیئت ایرانی برای مذاکره به عربستان می رود» و «انهدام باند فحشا و قاچاق دارو در یک مجتمع مسکونی شمال تهران» دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه رسالت را به خود اختصاص داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: