کد خبر: ۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۵ - 01 January 2017
با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح " پیوند مهر ایران" رونمایی شد و دستورالعمل اجرایی آن متعاقباً به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ابلاغ می شود.
 با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی از طرح " پیوند مهر ایران" رونمایی شد و دستورالعمل اجرایی آن متعاقباً به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ابلاغ می شود.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، طرح پیوند مهر ایران در راستای نیل به اهداف عالیه بانک و ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه و تشویق مردم به پس انداز و همچنین بکارگیری پس اندازهای مردمی در قالب صندوق های پس انداز ازدواج به منظور ارائه تسهیلات به زوج های جوان ارایه می گردد.

این طرح در دو فاز (صندوق یکم و صندوق دوم ) پس انداز ازدواج تدوین شده و بر اساس آن زوجین می توانند از تسهیلات قرض الحسنه این بانک تا سقف مبلغ 300 الی 600 میلیون ریال استفاده نمایند.

در این طرح متقاضیان با افتتاح حساب و عضویت در صندوق یکم پس انداز ازدواج می توانند پس از گذشت حداقل یکسال از تسهیلات ازدواج بانک تا سقف 300 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 3 ساله بهره‏مند گردند.

دوره پس انداز در صندوق یکم ازدواج حداقل 1 سال و حداکثر 3 سال می باشد که جهت تسهیل در محاسبه امتیاز تسهیلات و همچنین کنترل منابع و مصارف صندوق، مدت پس انداز به دوره های مساوی 6 ماهه تقسیم می گردد و حداقل موجودی در هر یک از دوره‏های 6 ماهه با ضریب 55 درصد، مبنای محاسبات بانک در پرداخت تسهیلات قرار می‏گیرد.

همچنین افتتاح حساب، پس انداز و پرداخت تسهیلات (صندوق دوم) مشابه صندوق یکم پس انداز ازدواج است که در آن متقاضیان با افتتاح حساب وپس انداز، می توانند پس از گذشت حداقل 5 سال (10 دوره 6 ماهه) از تسهیلات ازدواج بانک تا سقف 600 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 5 ساله بهره‏مند گردند.

افتتاح حساب و پس انداز از طریق واریز تدریجی و ماهیانه در این حالت تسهیلات پرداختی معادل 110 درصد مجموع  میانگین سپرده در هر سال خواهد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: