کد خبر: ۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۵ - 30 December 2016
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، از رشد چشمگیر منابع مالی این بانک، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، از رشد چشمگیر منابع مالی این بانک، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 محمد کیایی با اشاره به رشد منابع مالی این بانک نسبت به مدت مشابه سال 94 گفت: توسعه بانکداری الکترونیک، اعتمادسازی عمومی، سرمایه‌گذاری‌های مطمئن و جذب منابع قابل توجه شهروندان در کنار ارائه خدمات نوین بانکی، از دلایل رشد چشمگیر منابع مالی بانک شهر در سال 95 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته است.

وی با اشاره به استقبال عمومی شهروندان از سرمایه‌گذاری در بانک شهر خاطر نشان کرد: بانک شهر توانسته با ارائه خدمات در ابعاد مختلف در تمامی ایام هفته و ساعات شبانه‌روز و مطابق با مصوبات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سطح بهره مندی شهروندان و اطمینان آنان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

کیایی تصریح‌کرد: رشد چشمگیر منابع مالی و سیر صعودی حمایت سهام‌داران عمده که منجر به افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بانک شهر در سال جاری شده، این اطمینان را برای مدیران بانک فراهم کرده تا طرح‌های نوینی را در برنامه‌ریزی‌های آتی پیش‌بینی کنند.

کیایی با بیان اینکه تخصصی بودن نوع فعالیت‌های بانک شهر در زمینه پیشبرد پروژه‌های عمران شهری سبب شده تا سرمایه‌گذاری این بنگاه اقتصادی در املاک و پروژه‌های شهری و عمرانی، سیاستی واقع بینانه و در عین حال قابل اطمینان ایجاد کند، افزود: با توجه به مطالعه منحنی‌های ارزش املاک طی دو سال آینده، بانک شهر توانسته سرمایه‌گذاری مطمئن و قابل دفاعی را انجام دهد که همزمان با این سرمایه‌گذاری‌ها شاهد ارتقا کیفیت زندگی شهروندان نیز بوده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به حضور تاثیرگذار بانک شهر در برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب که منجر به آن شد تا این بانک به عنوان بانک عامل برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی در سراسر کشور انتخاب شود، گفت: این حضور موفق، تاکنون منجر به برگزاری بیش از 16 نمایشگاه کتاب استانی در سراسر کشور شده است، به طوری‌ که بانک شهر توانسته با ارائه خدمات مناسب، رضایتمندی مراجعان را کسب کند و بارها مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناشران و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها قرار گیرد.

به گفته معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، از دستاوردهای حائز اهمیت این بانک استقرار ده‌ها دستگاه خودپرداز در شهر کربلا و 10 دستگاه در مرزهای خروجی، همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) در سال جاری است که این بانک برای نخستین بار همزمان با برگزاری این مراسم مذهبی، عملیات پول‌رسانی به زائران و شهروندانی که در این نقاط تردد می‌کردند را به صورت ارزی و ریالی عهده‌دار شد.

کیایی همچنین با اشاره به نقش بانک شهر در اجرای پروژه‌های شهری کلانشهرها به ویژه در زمینه توسعه حمل و نقل عمومی تصریح‌کرد: این بانک، هم اینک در کلان‌شهرهایی همچون شیراز، مشهد، قم، قزوین، اصفهان، تبریز، کرمان، ساری، اردبیل، کرمانشاه و سایر مراکز استان‌ها و همچنین دیگر شهرهایی همچون تربت حیدریه، سقز و کاشان و غیره که از سهام‌داران آن هستند تلاش کرده تا علاوه بر سرمایه‌گذاری، خدمات نوینی را نیز ارائه دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: