کد خبر: ۸۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۵ - 29 December 2016
دبیرکل حزب الله لبنان بصیرت را لازمه اصلی مبارزه با فتنه دانست. سید حسن نصرالله این مطلب را عصر سه شنبه طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شیخ عبدالناصر الجبری رئیس جنبش الامة مطرح کرد. نصرالله در توضیح این موضوع گفت: بصیرت و پایداری یکی از محورهای تفکراتی شیخ عبدالناصر، است. بصیرت شیخ و درک صحیح ایشان از حوادث و مواضع و پروژه ها و نقشه ها نکته ویژه ای است.
 روزنامه رسالت در شماره پنجشنبه 9 دی در تیتر نخست، آورد: دبیرکل حزب الله لبنان بصیرت را لازمه اصلی مبارزه با فتنه دانست. سید حسن نصرالله این مطلب را عصر سه شنبه طی سخنانی در مراسم بزرگداشت شیخ عبدالناصر الجبری رئیس جنبش الامة مطرح کرد. نصرالله در توضیح این موضوع گفت: بصیرت و پایداری یکی از محورهای تفکراتی شیخ عبدالناصر، است. بصیرت شیخ و درک صحیح ایشان از حوادث و مواضع و پروژه ها و نقشه ها نکته ویژه ای است.

این روزنامه با انتشار عنوان حرکت ملت در 9 دی به خاطر دفاع از نظام و ولایت فقیه بود، نوشت: رئیس جمهور با تاکید بر حرکت بزرگ ملت در 9 دی 1388 گفت: حرکت بزرگ ملت ایران در 9 دی برای دفاع از مسیر امام حسین(ع)، نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه بود و این حرکت، مربوط به جناح خاصی نیست. حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست تخصصی جامعه نظارت و بازرسی دولت، وزارتخانه ها، سازمان ها و استانداری های سراسر کشور با تأکید بر اینکه مسائل سیاسی و جناحی نباید در امور بازرسی و نظارت دخالت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در بازرسیهایی که منتهی به نوعی داوری می شود، بسیار مهم است که عدالت را مد نظر قرار دهیم.

روزنامه رسالت با درج عنوان اسد با قدرت می ماند، آورد: دولت های ایالات متحده آمریکا و انگلیس متعاقب شکست تروریست های تکفیری مورد حمایت خود در حلب بیش از پیش سردرگم و آشفته به نظر می رسند. اظهارات اخیر بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه اسد باید برود!،نشانه ای دال بر این سردرگمی است. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، با اشاره به اینکه اظهارات اخیر جانسون، وزیر خارجه انگلیس، درباره اوضاع حلب و اصرار وی برای رفتن اسد ابراز شگفتی کرد و گفت که این موضوع به تاریخ پیوسته است.زاخارووا، جانسون را یک دیپلمات غیر حرفه ای خواند و یادآور شد که فقط افراطی ها و تروریست ها درباره رفتن اسد سخن می گویند، نه کسی دیگر.

این روزنامه با انتخاب عنوان هوشیاری سیاسی مردم در 9 دی در جهان بی بدیل است، نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هوشیاری سیاسی و دینی مردم در 9 دی در جهان بی بدیل است. به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» علی لاریجانی در جلسه علنی روز چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حماسه 9 دی گفت: ملت ایران مدت ها پس از فتنه گری های گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه،تیغ علیه ناراستی و علیه ظلم بر انقلاب کشیدند. وی ادامه داد: در آن حماسه ملت ایران اراده خویش را مجدداً بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آن موقعیت حساس آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست های بیصورت و بیسیرت با مکر و حیله گری به دنبال آشفته سازی و اغواگری در حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکر نارس منافقان حتی اقدامات زشتی که روز عاشورای آن سال اتفاق افتاده بود را مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند.

«آیت الله فاضل لنکرانی: تدبیر رهبری در فتنه 88 نبود، ایران بدتر از لیبی و مصر می شد»، «اردوغان: ائتلاف آمریکایی از تروریست ها حمایت می کند»، «تاکید سعد حریری بر آزادی زمین های اشغالی»، «دادستان تهران: 40 نفر از نجومی بگیران احضار شدند» و «فرمانده ناجا خبر داد: تشکیل هزار پرونده زمین خواری در کشور» دیگر عنوان های روزنامه رسالت را به خود اختصاص داد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: