
علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر از ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، «نشان عالی رضایت مندی مشتری» دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه همیان شهر، این اجلاس به میزبانی انجمن علمی استاندارد ایران، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به خودکفایی به دست خدمتگزاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت و تجارت ایران با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از مدیران و صاحبان صنایع از بخشهای دولتی و خصوصی، ۲۹ آذرماه در سالن همایشهای بینالمللی کتابخانه ملی برگزار شد.
ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری، با هدف ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخصهای نوین مشتری مداری و تاثیرات آن در افزایش فروش و امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری در حالی برگزار شد که حضور و حمایت نمایندگانی از وزارتخانهها، سازمانها و نهادهای پژوهشی را با خود همراه داشت.
سید حمید کلانتری، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی، صادقیفرد، رئیس هیات مدیره انجمن علمی استاندارد ایران و سعید امامی، دبیر و عضو هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران از سخنرانان اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری بودند.
علی صاعدی، مدیر عامل شرکت توسعه همیان شهر به پاس مشتری مداری و توسعه حوزه کسب و کار و تجارت با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده و رضایت مندی مشتری، به همراه ۶۳ نفر از مدیران عالی رتبه سراسر کشور، موفق به دریافت لوح زرین سه ستاره و نشان عالی رضایت مندی مشتری سال ۱۳۹۵ از ششمین دوره اجلاس شدند.
شرکت تعاونی خاص ایران خودرو، بنیاد فرمان امام(ره)، پتروشیمی مبین، صنایع غذایی بهروز، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت از دیگر دریافت کنندگان نشان عالی و لوح زرین ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری بودند که در سه سطح تک ستاره تا سه ستاره اهدا شد.