کد خبر: ۸۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - 19 December 2016
فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی خبر داد که با وعده بیمه درمانی رایگان از 20 نفر، سرقت میلیاردی و کلاهبرداری کرده بود.
 فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری فردی خبر داد که با وعده بیمه درمانی رایگان از 20 نفر، سرقت میلیاردی و کلاهبرداری کرده بود.
 
به گزارش  فارس، علی آزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چندین گزارش رسیده به پلیس آگاهی زنجان در زمینه سرقت و کلاهبرداری توسط فردی جوان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات خود دریافتند جوانی حدود 30 ساله با شناسایی افراد مسن و کهن سال به درب منازل آنها مراجعه و به وعده انجام بیمه درمانی رایگان از آنها سرقت و کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه با بررسی سر نخ‌های موجود ماموران موفق شدند متهمی به نام "ع – ر" را در این زمینه شناسایی و دستگیری کنند، گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی و شناسایی متهم توسط مالباختگان، وی لب به اعتراف گشود و به سرقت و کلاهبرداری میلیاردی از 20 نفر افراد مسن و کهن سال اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: پس از دستگیری متهم اعتراف کرد که با شناسایی افراد مسن و کهنسال به عنوان مامور ادارات بیمه و دولتی به درب منازل آنها مراجعه و به بهانه اقدام برای بیمه درمانی رایگان و ارائه خدمات به داخل منزل وارد و با ترفندی اقدام به سرقت و کلاهبرداری می‌کرده است.

آزادی گفت: متهم در ادامه اعترافات خود اعلام کرد به دلیل داشتن اعتیاد به انواع مواد مخدر، دست به سرقت و کلاهبرداری زده و روزانه مبلغ 300 هزار تومان صرف تهیه مواد مخدر می‌کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه متهم توسط 17 مال‌باخته شناسایی شده است گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه شکات برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
 

فرمانده انتظامی استان زنجان با هشدار به این شیوه از کلاهبرداری گفت: افرادی که به این شیوه مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: